Mony74 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har lyst til å kjøpe en bæresele/slynge, men det finnes jo et hav av varianter og det er vanskelig å vite hvilke som duger og ikke. Babybjørn er ikke aktuell og heller ikke bæresjal en må surre rundt en million ganger. Har tittet inne på lotusbarn sine sider, men de har jo så mange forskjellige at det er vanskelig å plukke ut noen favoritt. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen av de det går ann å bruke til helt nyfødte eller om en uansett bør vente til babyen er 2-3 mnd før de puttes i en sele eller slynge? Jeg har tittet ekstra på en variant som heter Beco Butterfly og lurer på om noen har noen erfaring med den og i tilfelle hvor gammel var babyen når dere begynte å bruke den?
canutten Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Vil absolutt anbefale deg å se en gang til på bæresjal, og da elastisk bæresjal, som er i t-skjortestoff og ikke så "flagrende". du får dem i forskjellige lengder, så det trenger ikke å surres en million ganger. det er etter min mening det beste fra dag en. bruksanvisning følger med og det er VIRKELIG ikke vanskeligere enn å justere en babybjørn eller en beco. mange gode tips på www.tettinntil.no ellers er jeg veldig glad i Mei tai, den ligner beco men uten spenner. den kan brukes fra de er nyfødt (du vil nok føle at det er litt rart, og et elastisk sjal blir tettere) mei taien kan brukes så lenge man vil bære. sønnen min på 2 synes det er stas enda. og fireåringer kan også hives på ryggen hvis det trengs! ta en titt på tettinntil og bli inspirert!
lillebror er " forsinket" Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er kjempe fornoyd med new nativ. Det er en slynge som du kan bruke fra nyfodt til 2-3 aar. Da jeg skulle velge sokte jeg paa slynge paa netter og det kom opp ganske mye om det. Den kommer ogsaa med en dvd slik at det er lett a se alle de forskjellige maatene man kan bruke den paa.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Noen som har tips om butikker,da mener jeg ikke nettbutikker som har bæresjal så man har mulighet til og prøve for og se hva man liker best??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå