Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.Er det noen av dere som har prøvd ringtesten.Man bruker en gullring og henger den i ett hårstrå eller sytråd.Hold den over pulsåren på håndleddet eller over magen.Hvis ringen lager sirkler betyr det jente,og hvis den pendler blir det gutt.Den skal vise barn som allerede er født og kommende barn i riktig rekkefølge.Det har stemt på utrolig mange.Jeg tok testen første gang da jeg var gravid for 10 år siden.Den viste da jente,gutt jente.Fikk en jente den gangen.Nå har jeg tenkt å prøve å få flere barn,og håper dette klaffer da.Ifølge ringen skal jeg ha 2 til.Har tatt testen flere ganger og den viser alltid det samme.Tok den på mannen min i dag,og var litt spent på resultatet.Han fikk gutt,jente,gutt,jente.Det er helt likt på oss for han har en sønn fra før av.Hørte om ei som hadde prøvd dette på sin bestemor med 11 barn,og alle stemte.Synes dette er skikkelig spennende jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt spådd av 2 at jeg skal få gutt og på ringtesten slår den også ut som gutt. De spådde at jeg blir gravif feb/mars så blir spennende dette:-)

Skrevet

Dette var litt artig å leste, for det var noe jeg helt hadde glemt. Vi prøvde i min ungdom hehe og ble da spådd jente, og det stemte jo. Min førstefødte er jente. måtte bare prøve igjen nå for moro og da ble det jente hihi

Skrevet

Morsomt:-) Satse på at det treffer for meg og da..

Skrevet

Kjempespennende! Er på besøk fra 1 trimester, og tok testen, både på meg og på "gravøren" I følge testen, så skal vi få en jente =) Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til oktober =D

Skrevet

Er det noen fler som har prøvd denne testen da?Lurer på hvorfor den viser det samme resultatet hver gang.Er ikke så veldig overtroisk av meg men man begynner jo å lure når den stemmer på så mange.

Skrevet

Jeg har testet den på meg selv først å så min sambo etterpå...å vi fikk helt likt...jente-gutt-jente-gutt...Helt snålt...å ja, jeg har prøvd flere ganger, og resultatet er det samme...det som er litt rart at den "tar helt av" når den kommer på nr.3 (jenta)...den snurrer som om den skulle vært i en orkan!!!! noen som vet noe om dette?

Skal bli spennende å se

Skrevet

Jeg husker vi testet oss i ungdommen! Da snurret den rundt å rundt! Mi kusine tok deretter denne testen da jeg gikk gravid og da snurret den også! Jeg trodde det ble gutt da det sto det på det kinesiske kartet! Men det ble jente!

Skrevet

jeg får gutt 9 ganger etter hverandre jeg, og så får jeg to jente...

er pause mellom hver pendling også...

men jeg skal da ikke ha 9 barn... kan det ha noe med sa å gjøre?

skjønner ikke dette jeg

Skrevet

Jeg har hørt at det er hvor mange unger du er istand til å få el. bli gravid med (enten svangerskapet fullføres el. ei).

Skrevet

Lurer på en ting: Har hørt mange her blir spådd når de kan vente seg bli gravide! Hvor må jeg gå da og koster det noe? Er egentlig litt redd for å bli spådd men helst om en blir skilt og når en dør. Men dette er jo noe helt anna! Mange som har prøvd det?

Skrevet

jeg har akkuratt prøvd dette på både meg og samb, den gikk rundt og rundt hele tiden, så fort jeg tok den bort stoppet den :) ble også spådd, hun sa jeg skulle få en jente, så det stemte over ens, så vi får bare vente og se, moren min gjorde også det samme, den gikk også rundt og her sitter jeg, mere jente kunne jeg ikke blitt :) :)

Skrevet

dytter litt på denne jeg, vil at andre også skal se den :) for den funker jo.....

Skrevet

jeg har alltid vært fascinert av denne testen... men den har ikke stemt på meg tror jeg... og heller ikke på alle venninnene mine. Men de sier jo at det kan indikere muligheten for å bli gravid, men man trenger ikke nødvendigvis å bli det. For noen år siden så fikk jeg jente-gutt-jente til svar, gang etter gang... og nå er det forandret til gutt-jente. Men har tatt den på andre som har fått beskjed om blant annet 2 jenter, og hun har nå 2 gutter og 1 jente. MEN det kan være vanskelig å tyde hva den vil si og...

Tok den på ei dame på jobben... jeg visste ikke hvilke kjønn og i hvilken rekkefølge og jammen så fikk jeg riktig på alle 4+en abort imellom der som jeg ikke ante noe om! Ganske sprøtt altså!

Men de gangene jeg har tatt den over magen på gravide,inkludert meg selv, så har den alltid stemt! Og det har jeg jammen gjort noen ganger nå;o)

Skrevet

Mannen min og jeg har forøvrig fått likt hele veien og:o) moro

Skrevet

min mor lærte meg "ringtesten" ganske tidlig. Den stemte veldig godt på henne.

Jeg har også fått samme utslag på ringtesten helt fra jeg var lita jente. Det som er litt merkelig er at det ikke er noe markert opphold mellom gutten og jenta som jeg får opp. Min mor mente at jeg ville få to veldig tett, eller evt. tvillinger.Blir spennende å se hva som skjer nå fremover.. :)

Skrevet

suzy84

Gå inn på spå/horoskop debatten. Koster ingenting, men tror ikke de svarer på når du dør og sånne ting altså..

Jeg har blitt spådd og om litt over en uke får jeg se om det stemte. De sa feb/ mars at jeg skal bli bgravid med en gutt. Så vi får se:-)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...