Mårud Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Eier nede i et horisontaldelt hus.Sokkel med mur utvendig.Nå har vi malt huset.Dem oppe,jeg nede.Di skaffet alt av maling,og jeg skulle betale min del.Jeg mener min del kun er murmalingen jeg har brukt nede,men di mener at all malingen skal deles på 3.Jeg eier 80 kvm av 200 kvm.Synes ikke det er riktig.Noen som vet? Må vel ta kontakt med jushjelpen eller?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Verdien på boligen vurderes muligens under ett, derfor mener de at det skal deles slik? Kanskje huseierenes landsforbund kan noe om dette. De har sikkert en nettside...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Men om malingen skal bli delt på 3 blir det jo minder enn 80 du betaler for da. Eller har jeg ikke skjønnt hva du mener
Mårud Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Murmalingen kostet 830 kr.Di mener jeg skal betale 2300 for at jeg skal betale 1/3 del av det di har brukt oppe på huset som er demmes eiendel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå