<3 lykkeliten <3 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Lillesøstra til min mann skal konfirmere seg borgelig i mai? Det skal ikke være noe selskap etterpå fordi hun har fått velge mellom selskap og egen hest. Hun valgte hest, som nå er kjøpt og betalt og står i stallen. Det jeg lurer på er om vi skal kjøpe gave til henne eller ikke? Det er ikke sikkert det er plass til oss i kulturhuset under seremonien en gang. Noen synspunkter????
Tante Bassa Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jeg ville absolutt kjøpt gave. Hvis dere ikke har vært med å betalt for hesten da.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 ville kjøpt henne en gave, ja
Trulte76 Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 hva med å kjøpe litt heste utstyr da? børster, leieband, grime eller et eller anna til hesten? eller ridebukse, ridestøvler e.l Jeg hadde kjøpt gave iallefall..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Hadde absolutt kjøpt gave ja..er jo ikke for selskapets skyld en gir gave... Hesteustyr eller annen konfirmasjonsgave..
Pysjen Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Er det ikke en selvfølge å kjøpe gave til sin egen søsters konfirmasjon???
<3 lykkeliten <3 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Ok, takk for svar. Da blir det gave. Vi har bare vært litt usikker på det siden vi ikke får vært med på seremonien og det ikke blir noe selskap etterpå. Har liksom følt at det er så dumt siden hun har bestemt seg for ikke å ha selskap. Men men. Da får hun både i pose og sekk.....
Trulte76 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 både i pose og sekk? hva er det for en kommentar? Er jo vanlig å gi gave til konfirmanten da. Om det er selkap eller ikke. Konfirmantene får jo veldig ofte gave med naboer og venner av familie som ikke er inviterte også..da burde hun absolutt få gave fra sin bror og svigerinne..skulle bare mangle..og si da får hun i pose og sekk? Sorry men synes du høres litt smålig ut siden du ikke får i selskap..
<3 lykkeliten <3 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 Huff det var vel ikke sånn ment. Det ligger mere bak her enn det som har blitt fortalt da. Hun hadde egentlig ikke tenkt å konfirmere seg i det hele tatt, men når faren sa at hvis hun valgte å konfirmere seg så kunne hun få hest i stede for selskap. Selvfølgelig sa jenta ja til det. Det ville jo enhver hestegal jente gjort da. Jeg vil ikke virke smålig for det tørr jeg påstå at jeg ikke er. Er ganske glad i jenta. Men synes kanskje at når den eneste grunnen til at hun skal konfirmere seg er for at hun får hest, blir det kanskje i pose og sekk. Det kom et forslag om å kjøpe noe hesteutstyr og det var jo egentlig en god ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå