Gå til innhold

Diskuterer litt her... Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har en tøff tid pga diverse hendelser i livet, er det da sunt å "avreagere" med en fest sammen med venner eller ikke?

Litt forskjellige meninger ute å går her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det syns jeg absolutt, og angrer på at jeg ikke fikk det når jeg trengte det som mest!

Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Tror det kommer dønn an på hva situasjonen er, hva du legger i å avreagere og hva du legger i å ta en fest.

Det er ikke nødvendigvis sunt å drikke seg hengedrita og ligge med eksen fordi typen gikk fra deg i går, mens det kan være godt å komme seg ut av huset en tur og hygge seg om man har vært hjemme alene med unger de siste fire åra osv.

Skrevet

Hehe hengedrita,, Bra sagt...:)

Nei ikke akkurat det som var tanken da..

Mere ta noen pils og prate...

(vet at du ikke drikker, så du er kanskje inhabil der...:P)

Skrevet

Det spørs i grunn, jeg tåler dårlig alkohol og i tøffeperioder ender jeg med akutt fylleangst hvis jeg lukter på korka. Men vi er alle forskjellige. Hvis du tåler alohol godt så kand et være godt å "koble ut" alt annet en kveld, men drikk med måte da i så fall :-)

Skrevet

Kommer ann på hva man legger i 'å avreagere', ser helst at folk som har tenkt å drikke seg altfor full, gråte øynene ut og deretter ligge på fortauet å spy hele kvelden blir hjemme istedenfor å gå på fest med meg. Misforstå meg rett, kan gjerne bli hjemme med vedkommende - men mennesker som drikker seg for full og sipper i fylla - samme om det tar 2 eller 20 øl - har jeg aldri hatt sansen for.

Skrevet

Var som sagt over her ikke fjortisfesting det var snakk om... ;)

Ville du ikke tålt sipping uansett hva vedkommende hadde opplevd?

Skrevet

Ja, så lenge man ikke rømmer fra problemene sine på den måten så tror jeg det kan være sunt. Men er vel ikke noe fasit på det, folk er jo forskjellige.

Skrevet

Joda, sipping er greit det blant venner, men jeg har så mye imot denne "jeg-har-det-fælt,-drakk-meg-derfor-for-full,-og-nå-tuter-jeg-utrøstelig-fordi-livet-er-fælt" tingen. Kan gjerne høre på problemer opp, ned og i mente, men spar meg for tuting på fest c",)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Ja, så lenge man ikke drikker seg drita for og glemme problemmer...da kan du bare få verre fylleangst dagen derpå..men for og være sosial og ha det gøy..så absolutt:-)!!

Skrevet

Mener det er godt å komme seg unna litt uansett jeg da, bare tenke på seg selv en liten kveld og få lov til å være sinna, grine, surve eller syte til noen som kan lytte og ikke måtte hele tiden ta seg inn igjen fordi det er barn tilstedet.

Dessuen er det godt å kunne bearbeide det man har opplevd og skape nye gode minner fra tiden etter.

Skrevet

Må legge til at jeg er fundementalt imot drit fulle menesker, men at alle kan ta seg noen drinker, øl har jeg ikke noe imot.

Ville kanskje ikke anbefale en skikkelig bytur, mer god mat og noen drinker hjemme hos noen hvis det er stor fare for at tårene kommer eller noen øl i en rolig bar hvis målet er å tenke på andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...