Gå til innhold

Hjelp! Fostervann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Jeg lurer på om vannet gikk i dusjen... Fikk en rar følelse i underlivet nå i dusjen, følte at jeg ble våt i skjeden liksom... Men er ikke noe ekstra vann der nå, etter at jeg er ferdig å dusje og har tørket meg og kledd på meg.. Hva tror dere? Hvordan kjennes det ut når vannet går? Hodet er ikke festet, ellers ville jeg slappet mer av... Føler ikke for å reise på føden i dag hvis jeg bare overdriver...

Er førstegangs, og kan ikke noe om dette... Har fem dager til termin...

Takk for alle som gidder å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom hodet ikke er festet går vannet med et smell. VI snakker over en liter vann. Det kjennes som lunkent vann som fosser ut av deg.

Hos meg gikk vannet på stuegulvet med førstemann og det kom litt blod og slim med også. Det var masse selv om hodet var festet (fordi jeg hadde 6 cm åpning).

Det pipler ikke ut hvis det går. Det smeller.

MEN ta på et bind og følg med. Ta kontakt med føden hvis du er det minste i tvil.

Skrevet

Hos meg gikk vannet på 1. mann, og det piplet bare...Kom litt og litt!

Skrevet

Hvis hodet ikke er festet kan vannet gå med et "blaff" ja og det er snakk om mye - burde egentlig ikke være tvil selv om du er førstegangs...

Men uansett vil det ikke tømme seg helt men fortsette å komme litt etter litt. (siden vannet fornyes hele tiden) Forslaget er å ta på et bind, det vil da bli vått hvis det er hull i fosterhinnen:)

Ring føden - så får du en sjekk:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...