Gå til innhold

dongribukser for gravide på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan bestille fine dongribukser med smale bein og høyt stoffliv på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamasita.no

Jeg bestilte buksen "Queen Mom" i strl 36 (bruker normalt 38).

Den er kjempefin, mørk og smal- kan bruke støvletter til også.

Har fått mye skryt for den og syntes den sitter kjempebra- til og med rumpa ble fin i den, noe jeg ikke har likt med andre mammabukser.

Bestilte på onsdagskvelden og fikk buksa i posten på fredagen, så rask og grei behandling.

Skrevet

Så flott! Tusen takk for svar.

Skrevet

Den modellen hadde de desverre ikke på lager...

Noen som har andre forslag?

Skrevet

Jeg kjøpte en veldig fin en på babyshop i Fredrikstad. Mulig de har det andre steder også. Mamalicious het merket.. trang og fin og får den ned i støvlettene. Hadde lett hele Oslo rundt for å finne en slik. Billig var den også 400 kr, med 30 %.

Skrevet

Mamalicious sine bukser selger de på Lavida, butikken ligger i Haugesund, men de har nettbutikk også (lavida.no), bildene ser ikke så bra ut, men buksene er kjempe goe... ;) Der har de forresten 2wear også, de er norske og også veldig goe.

Skrevet

Hvis du skal handle på nett vil jeg gi deg noen erfaringer med mamalicious buksene, og 2 wear. Ang fasong.

M: buksene har ikke veldig høyt stoff øverst. Modellen er smal, passet supert til meg som har slanke lår, legger og knær. Bruker str 26 når jeg ikke var gravid, kjøpte str 28 nå, den er litt løs i lår og rompe, men ville ha litt å vokse i.

2W: prøvde dem, men fasongen passer bedre til jenter med litt mer lår, knær og legger enn meg. De var for vide rundt knærne og det ble ikke fint nedi støvlettene.

Så der har du jo to modeller for forskjellig kroppsfasong, håper du finner noen du liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...