Gå til innhold

Dere som har solgt vogn på finn.no

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva kan man ta for en emmaljunga duo edge, 2007 mod, og hvordan sender man den? I posten? Eller? Hvor lang tid tar det før man sender den, til den er kommet frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du kan ta for vognen, men send den i oppkrav...Da legger du til portoen i prisen for vonen, så betaler du portoen(den får du jo igjen) så betaler kjøperen vognen for å hente ut vognen fra posten, og pengene kommer rett på kontoen!

Hvor lang tid kommer an på hvor langt du sender den, men må vel regne med 3-4 dager!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar! Ja, tenkte og sende den i oppkrav. Det med portoen visste jeg ikke, så takk!

Skrevet

Har solgt 2 vogner via finn. Vil si at betalingsgarantien er super å bruke. Du sender via posten, billigst med egenemballert, altså pakket i eske selv:) Da blir det ca 280 kroner.Vogna kommer frem ganske fort, litt avhengig om du er på postkontor å sender eller på butikken som har avtale med posten. Jeg har sendt vogn fra trøndelag torsdag morgen som har vært fremme i Lillehammer lørdagen samme uke.

Kan ikke hjelpe deg med prisen, kjenner ikke til Emmaljunga. Se om det ligger andre på nettet og hva de skal ta;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for tips om emmbalasje! :)

Har sjekka litt på finn, men syns de var så dyre.... men men :)

Skrevet

Enig med puselure!!

Ikke send i oppkrav, kan bli kjempedyrt.

Solgte en vogn for 500 kr, kjøper ville ha oppkrav. Greit for meg men han måtte jo ut med 950 kr for den vogna. Samme pris som i butikken.

Stakkar;)

Kjør smartpost!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, hvorfor ble det så dyrt da?

Kan man sende så store ting i smartpost-pakker da?

Skrevet

Det er portoen/servicen som blir så dyr. Men så er det jo også 'idiotsikkert', altså kjøper må jo betale ut varen, og da er pengene på din konto. Finn.no betalingsikkerthet er også bra selv om jeg ikke kjenner til den. Sjekk ut posten.no gå inn på 'privat' og 'sende' så får du ca priser på alt. Stor vogn er rundt 200 overalt i landet hvis du har pakket selv som nevnt her over.

Skrevet

Ikke send i oppkrav, en ting er at det er dyrt for den som kjøper.

Men du kan risikere at kjøper ikke henter vogna, og da går det på deg.

Jeg ville brukt Payex eller forskuddsbetaling.

Sendte nettop en kombivogn, det kom på 288,- ;)

Skrevet

Jeg pakket den inn i plast og sendte den som pakke. Litt under 300 kr, og med sporingsnr er det greit å følge med om den kommer frem..

Har brukt forhåndsbetaling og det har fungert greit

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Får vel gå for den betaltingsgreia på finn da... *blond*

4000? Gulp..jaja, får svelge en kamel eller ti, og slenge den ut! Takk for tips alle sammen :o)

Skrevet

jeg fikk 3500 for min emmaljunga duo edge 2004 modell, så jeg har ville solgt den for mer. jeg solgte min i november i fjor og da var den 3 år gammel

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Vet ikke...men da jeg solgte min 7 mnd gamle carena easy vogn..den fikk jeg 600kr for;-) Fornøyd med det når jeg selv ga 900kr for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...