Gå til innhold

noen?? med murring/krampe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia, er 8+5 i dag og plutselig fikk jeg en slags kraftig murring i livmoren. strakk segg over hele nede og litt i begge sidene ( lusken) varte ca 5-10 min. ikke blødd eller noe. Og har ikke kjent det mer etter det gikk bort. Ble så skremt. Har noen andre hatt dette? er vokse smerter av livmoren? håper noen kan svare meg..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er livmoren som strekker på seg, har hatt en del av det selv. Er 7 uker på vei i dag.

Har fulgt deg, kattungen og aug.mamma og ble sååå glad når jeg leste at det var hjerteaktivitet hos spiren din. Håper at alt går kjempebra for dere alle tre. Dere virker så koselig og den måten dere støtter opp om hverandre er fabelaktig =) Blir rørt av det =)

Skrevet

så kjekt, hiv deg på:-) vi fant tonen på bligravid og skulle teste sammen, vi ble to som gikk ver hit, og håper augustmamma og kommer snart:-) ja det er godt og ha noen som vet litt bakgrunn om oss og kan støtte litt. Er ikke altid like lett:-) hvordan har du det da?? dine murringer er de kraftige? tror ikke jeg hadde greid å bevege meg så kjempe mye mens det stod på..var litt ubehagelig på en måte..

Skrevet

Eg er 8+2, ha lignende smerta i dag.rundt livmora som strakk seg helt til høyre eggstokk område. I går ha eg veldi ondt i livmor område.var ut og gikk og trudde,nå går d galt.sjekka papire nøye ette eg va på do osv.

Skrevet

Nå er det en pause i det, har ikke hatt det den siste uken, men ja, det er heftig. Trekker pusten og teller saaaakte =) Stort sett går det bra, men er utrolig trøtt! Sovner bare jeg setter med ned har jeg følelsen av. MEN alt er lov så lenge den lille har det bra. Har vært på en UL og så ett pitte lite hjerte som slo, og DET var stort =D

Skal tilbake mandag 3 mars igjen, og da skal pappaen være med. Det gjelder jeg meg til.

Klart augustmamma kommer hun også! Dere må har jo hengt sammen så lenge =)

Skrevet

da er nok dette normalt, ja tørker meg og så mye etter dobesøk, nesten så det gjør vondt så hardt jeg tørker:-) ja vi og har fått se hjerteaktivitet, to ganger:-) vi skal tilbake 11 mars, får ekstra god oppfølging etter mistet 4 så slapper litt av pga det;-) når har du termin?? jeg har nok 1 .oktober:-)

Skrevet

Da er du nok 14 dager før meg. Har termin 14 oktober. Har mistet en og er 38 år, så det er godt med ekstra oppfølging ja =) Stort å se hjertet banke! Og det er bra at du får skikkelig oppfølging du også! Her er ellers diskusjonen om det er en eller fem... Har nemlig fått skikkelig mage! (tror det bare er en, men det er en morsom diskusjon vi har gående... )

Kjenner til den med dobesøkene ja, Har i hvertfall lært en ting! ... ikke kjøp dopapir med rosa mønster... Hjertet hoppet hver eneste gang når man tørket seg da ... =D

Skrevet

ja vet! mannen kom hjem med det julepapiret tilig i januar, måtte bytte hele pakken med svigerforeldrene mine;-) men jeg har jo blødd for et par uker siden, og tørker litt på mørkt på papiret sånn annenhver dag..hater det! forstår det bare ikke. Selv er jeg 26, ingen barn.. og har mage, eller egentlig er det vel litt sidefett:-) har trent mye før jeg ble gravid og har ligget mye i ro de siste ukene og spist godt, og det merkes:-) men er verdt dert:-)

Skrevet

Må si at jeg synes at alt er verdt det for tilfellet:-) Meget mulig at det blir forandringer underveis når det gjelder det... ;-)

Den største "plagen" jeg har, er skikkelig treeeeeeeg mage :-( Men med yoghurt og linfrø så funker det nogenlunde :-) Og da er jeg fornøyd!! Har fått beskjed av legevakten om å kjøpe ett eller annet på apoteket, men avventer med det... Så lenge det funker i hvertfall med det andre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...