Gå til innhold

Inatt skal det skje!!! ( nattmat avvenning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstegutten ble 1 år 14 feb...

Bestemte oss egentlig for å venne han va med mat på natta på nyåret men så ble han syk og han har vært mye syk siden.........

Før våknet han 1 gang pr natt ( noen ganger 2) men de siste nettene har han våknet 3!!!!!

Det går jo ikke ann!!

Første gang kl 22 på kvelden!!!

Nå har han vært frisk og spist godt i ca 2 uker så nå er det slutt på servicen!!!!

Gi meg styrke hehe

Hva er deres erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde det samme på mandag. grining første natta.

hun fikk mat halv seks.

hadde jo sovet fra halv sju ...

dagen etter sov hun over natten uten å grine. fikk da første måltid halv seks igjen.

skal prøve å utsette det måltidet til halv sju etterhvert

Skrevet

Det gikk egentlig greit første natta.

Han sovnet uten å få flaska i senga uten problemer kl 19.30.

Så våknet han 22.30... Holdt det da gående til kl 23.45. han hadde pasuer hvor han roet seg og var aldri helt hysterisk. Gikk inn til han ca hvert 5. min å la han ned...

Så sov han frem til ca kl 04.45....

Holdt det da gående til kl 05.30. Sov frem til kl 07.15 og våknet blid som en sol, Spiste 2 1/2 skive til frokost og leker nå med storebror i stua...............

Blir spennende å se åssen det går i natt!!

Skrevet

Sender deg en god porsjon tålmodighet :) Hos oss gikk det bra. Grining i 2 timer, men så forbedring allerede neste natt, og helt greit 4. natta. Et veldig godt tips er at du sover i en annen etg. en ungen, og at far tar seg av de første 3 nettene. Du lukter melk og vil derfor være vanskeligere for ungen å godta at du ikke gir noe. Lykke til, krysser fingrene for dere!

Skrevet

Jeg ammer ikke lenger jeg da så vi må nok dele på den jobben dessverre hehe...... Pupp ville han ikke ha lenger når han var ca 9 mnd så puppene mine er nok rimelige tørrlagte nå som han er 12 mnd ; ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...