Gå til innhold

Vonde kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det behøver ikke bety noe at jeg har mensmurringer når jeg får kynnere i dag, sant?

Blir litt spak her nå, for jeg har gått med kynnere siden uke 12 og blitt sykemeldt 40%. Legen vil gjerne at jeg skal gå ut fullt, men jeg vil så gjerne jobbe.

I dag har jeg hatt en tung dag, og balet mye med 1, 5åringen. Plutselig fikk jeg mensmurringer (milde menssmerter) med kynnerne. Hadde ikke sånn med førstemann, så jeg blir litt redd og får dårlig samvittighet...

Noen som har gått sånn en stund uten at noe skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kynnere med menssmerter å ikke skjedd noe her enda..er 35+4 idag=)

Skrevet

jeg er i uke 33 nå og har hatt både kynnere og mensmurringer noen uker.Er nok modning.Men jeg fikk beskjed av jordmor å ta kontakt hvis det tok seg opp og vannet eller slimproppen skulle gå. Jeg har flere bekjente som har født siste året og de hadde også mensmurringer i veldig lang tid før fødsel.

Skrevet

Jeg har hatt både sterke menssmerter og veldig vonde kynnere i noen uker nå. Har vært så vonde at jeg ved ett par anledninger faktisk har trodd fødselen har vært i gang, men den gang ei =)

Skrevet

Det var betryggende. Jeg er bare såvidt i uke 29 og har ikke jordmor fordi det ikke er nok av dem i byen. Det er ikke altid jeg føler meg like sikker på legen råd. Har hatt litt sånn på natta i det siste også, nemlig.

Men da puster jeg ut og regner med at jeg sikker går til uke 41 som sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...