Gå til innhold

Erfaring med piercing i navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gått gjennom, eller går gjennom et svangerskap, og har piercing i navlen. Jeg er 30 uker på vei, magen er ikke veldig stor enda.

Jeg har hatt piercingen i 5 år, men må jo etterhvert ta den ut nå som jeg ser navlen kommer lenger og lenger ut, men til andre som har hatt eller har, når tok dere ut piercingen? Og var hullet der fortsatt etter fødsel.

Jeg har sovet uten et par netter, og stikker gjennom på morningen, og merker allerede det begynner å gro.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har men jeg er bare 14 uker da..

Så har ikke tatt den ut enda, men har hatt den i 6 år nå.

Har ei venninne som tok den ut rundt uke 20, og hun kunne pytte den inni igjenn etter fødselen..den grodde ikke igjenn..

Skrevet

jeg skal beholde min til det blir for "trangt". Mulig jeg bytter til en gravide piercing da, har ikke bestemt meg ennå.

Skrevet

finnes det? hvor mye koster det og hvor får man kjøpt det. Jeg er ikke særlig stor enda, uke 30, men vil ikke at den skal revne, har hørt skrekk historier :(

Skrevet

Jeg har hatt min piercing i 11-12 år, og dette er mitt 3. svangerskap. Med de to første tok jeg ut piercingen da navlen "spratt" ut, men nå har jeg tatt den ut allerede. Mitt hull har ikke grodd igjen.

Skrevet

jeg har hatt min i 9 år... Jeg tok ut min når jeg var ca 4 mnd på vei forrige gang, vist du har den får lenge kan hullet bli stygt når gravid magen blir borte!!

Jeg prøve og sette den inn igjen under svangerskapet forrige gang, men fikk ikke til, men når jeg hadde født kunne jeg presse den igjennom igjen...

måtte ta i litt da, og da kom det sann hvit greie ut(sann som det kommer når du setter inn øredobb vist du har gått uten en stund!!

denne gangen tok jeg den ut når jeg var 3 mnd ca... og skal nok få den inn igjen:P

Skrevet

Jeg har hatt min i 16 år, tok den ut da jeg var ca 4 1/2 mnd på vei... Ser ut til at jeg kan sette den rett inn igjen om noen få uker nå når babysen har kommet ut...

Skrevet

Jeg har hatt piercing i navlen i 13 år, og har hatt den i hele tiden i alle mine 3 fullgåtte svangerskap. Hullet er akkurat som før...

Skrevet

Jeg har hatt min i åtte år, tok den ut da jeg var ti uker på vei, etter råd fra JM. Hun sa det var best å ta den ut så tidlig som mulig. Jeg fikk den inn uten problem etter fødsel.

Vet om mange som har hatt den i hele svangerskapet uten problemer, men jeg tok ikke sjansen.

Skrevet

Tok ut min i uke 10, Har hatt hullet i 7 år. Og det ser ikke ut til at det har grodd igjen enda(tror jeg da) Er 5/6 uker til termin ...

Skrevet

jeg har aldri hørt noen si at det har grodd igjen etter nå mnd når de har hatt den i så mange år:) så trur dere helt trygt kan ta den ut...

hvordan hullet blir etterpå kommer på. kommer jo helt ann på hvor stor magen blir da, og hvordan akkurat din hud er.. derfor sier jeg at hullet kan bli stygt etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...