ragna Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 jeg ler meg skakk! dette var bedre enn vi menn!
Gjest -<<- Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Nei, ikke voldsomt. Men norsklærer'n min på videregående var. Tidenes norsklærer. =)
ragna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 du kommer aldri til å glemme asbjørnsen og moe rett og slett? nå hører jeg om bryllupet som ble forvandlet til likskue.
Gjest -<<- Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Eventyr er jevn over en undervurdert sjanger. At de er for barn er i hvert fall vås. Satser på du har underholdning for lange tider der.
ragna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 så til de grader undervurdert ja. finner det merkelig at de ikke legger mer vekt på dette i bhg, moralsk-søkende som de er for tiden. ingenting er mer moralsk enn et skikkelig asbjørnsen og moe eventyr. jeg setter like stor pris på eventyr idag som jeg gjorde for to-tre tiår siden. om ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå