Gå til innhold

beste babysitter..??


Lille Linde

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med en god babysitter? Jeg har begynt innkjøp av utstyr å lurer på hvilken type jeg skal kjøpe. Noen tips??

 

Jeg er ikke interessert i en med alt mulig av fancy dupeditter og sånn. Jeg vil ha en babysitter som:

- jeg kan stole på

- har god varighet på batteri

- rekker rundt hushjørnet eller gjennom noen vegger eller bort til naboen (med tanke på når ungen blir større self.)

 

Vet ikke om det er viktig med noe mer?

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er viktig at babycall'en går på batteri og ikke bare strømuttak.

 

Jeg har Super Nova og er veldig fornøyd med battritid og funksjonalitet.

Det er lite skurring på høytaler, hvilket er problem med f.eks. Doro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har akk kjøpt baby sitter, og har da kjøpt Doro BM 35 + 1. Den har fått kjempe gode resultater, og har en dekning på inntil 3 km. Det gjelder jo selvfølgelig ikke når dekningen skal gjennom dører og vegger, men vi valgte den pga min mann jobber for Norwegian, og jeg er da hjemme alene noen netter. Da må jeg ha muligheten til å lufte bikkja om kvelden. I tillegg er dette en type med to foreldre enheter som gjør at vi kan bruke den som walkie talkie. Noe sus eller during, skal det ikke være for det er "en million" underkanaler å velge mellom....

 

Et tips uansett hvilken du bestemmer deg for, er å sjekke priser på nettet. Vi fikke den for 250 kr billigere via bestbuy.no =)

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyd med vår SuperNova, som vi har hatt ett års tid. Pålitelig og enkel i bruk. Anbefales!

 

I tillegg til mulighet for å veksle mellom batteri/strømuttak på begge enheter, var det viktig for oss at baby-enheten kun slår ut når det er lyder fra barnet, og ikke står og sender hele tiden - det gjorde en babysitter vi brukte før, og det ble veldig susete og slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...