Gå til innhold

Tror jeg kommer til å føde en stund før tiden...


Elrahe høygravid med gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 31. mars, så jeg har 5 uker igjen til fulgått svangerskap. Fødte en uke før tiden sist, så det påvirker meg nok nå i forhold til hvordan jeg kjenner meg. Likevel, kroppen kjennes slik ut nå som den gjorde en uke før jeg fødte sist (altså to uuker før termin). Er også ufattelig klar for å føde. Ingen gode stillinger om natten, halsbrann, kynnere og sliten. Klart jeg ikke kan vite når det kommer til å skje, men jeg har en følelse av at det ikke er mange ukene igjen. Noen andre som er andregangs og som har det på samme måten? Eller er tredjegangs og husker hvordan det var forrige gang? "Været" dere på forhånd når dere kom til å føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det likt som deg, er også annengangs og fikk før termin sist. Føler på kroppen at det nærmer seg.

Etter sex tidlig idag har jeg hatt noe helt enormt med maserier. Kommer hver gang jeg reiser meg, og endel når jeg er i ro. Og siste timen har et vært ca 10 min mellom hver, så nå er jeg spent om det er "The real thing". Får bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer utover kvelden/natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også annengangs,å håper i det minste at jeg skal føde før tiden denne gangen også. har 13 dager igjen til termin. førstemann kom 11 dager før. hadde sex idag tidlig, en halvtime etter på begynte jeg med regelmessige tak hvert 3.minutt som holdt på i nesten to timer regelmessig, trodde virkelig det var i gang. men så dabbet det av, å nå får jeg bare noen tak i ny og ne, får kanskje prøve litt mer sex til kvelden før leggetid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på følelsen at jeg skal føde før tiden, men det blir ks 10 dager før termin så får se om det blir noe før det!

Hadde dette på følelsen sist også og han kom noen dager før terminen=)

Gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig nå!!

Sover dårlig om natten, sliten i magen hele tiden og kan ikke gjøre "noe" før jeg må hvile litt!!!

 

Sist sjedde det når jeg minst tenkte på det!! hi hi hi Lykke til damer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hele veien hatt en følelse av at jeg kommer til å få før terminen, som er 11 mars..men nå, når det bare er to uker igjen, synes jeg det er vanskelig å forstå at det faktisk skal skje snart..Så vet ikke jeg, om "følelsen" en har på det, gir en indikasjon på når det faktisk skjer..?!?Føler meg i grunn klar, men skal klare å vente uten å gå på veggene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg er så lei, og syns egentlig jeg sjøl er dum som har gått og trudd at jeg kom til å få så tidlig. Jeg er idag tre uker fra termin og våkner litt skuffa hver morgen. Hver natt er det kynnere mer el mindre regelmessig, av og til med smerter nederst i magen (der jeg bruker å kjenne åpningsriene).

Grunnen til at jeg har trudd at det kommer til å skje snart er jo 1) fordi jeg har født hhv 10 dager, 3 uker og sist litt mer enn 3 uker før termin (det var tvillinger). 2) jeg har vært så sprengt over magen, mye smerter og ubehag, mye kynnere og kjempesliten i lang tid.

De siste gangene jeg har vært på kontroll har jeg hatt + på eggehvite i urin og litt forhøya BT. Var på sjukeh forrige helg til registrering mm pga regelmessige kynnere, men det skjedde jo ikke noe mer og livmorhalsen var langt fra moden. Babyen ligger som den skal men er ikke festa.

Nå begynner jeg å miste trua. Blir vel gående her lenge ennå nå da. Ååå jeg er så klar for å bli ferdig, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin om 14 dager og er også sikker på at han kommer litt før. Førstemann kom 5 dager før termin. Det sies jo at man ofte opplever samme type svangerskap/fødsel som sin mor, og hvis det stemmer kommer jeg iallefall til å føde litt før- mamma har fått 4 barn, alle før termindagen ;)

 

Begynner å føle meg ganske klar, men nå som vi nærmer oss slutten av februar synes jeg godt han kan vente til mars- håper iallefall å unngå et skuddårsbarn, det hadde vært kjipt for lille gutten... Så jeg har sagt til samboeren min at vi ikke kan ha sex før til lørdag, men etter det er det fritt frem! LOL Spennende er det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...