Gå til innhold

Dere med nye biler:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere bilen i bilvaskemaskin? Med eller uten børstevask?

Mannen min sier lakken blir ødelagt av børstevask, men det er ikke alltid det er temperatur til å stå ute å gnikke med egen svamp..... Syns det er veldig mange som bruker bilvaskmaskin, og lurer på hva dere gjør:-). Og om lakken blir ødelagt eller holder seg like fin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører den i maskin en gang i mnd iallfall på denne årstiden. Men bruker ikke børster. Det stemmer at børster sliter på lakken. Den maskinen her kan enn velge med eller uten børster. Eller så vasker jeg den selv i sånn selvvask.

Skrevet

Lakken blir ikke mer slitt av en børstevask enn den blir om du vasker bilen for hånd med svamp! Vaskemaskinen vasker alltid med bare vann før børstene kommer, jeg har jobbet med bil-vaskemaskiner i mange år :)

Skrevet

Nei bruker virkelig ikke sån automatisk bilvask. Tenker ikke ødelegge bilen bare for å gjøre det litt lettere for meg selv.

Det finnes så mange bensinstasjoner der man kan stå inne i en vaskeheall og vaske bilen selv at jeg ser ikke problemet. Og det finnes mange vaskehaller hvor du får bilen håndvasket og. Her vi bor koster det vel så vidt over 100:- å få bilen håndvasket.

Da gidder jeg i hvert fall ikke å betale i prinsipp det samme for å ødelegge bilen

Skrevet

Vi bruker sånn selvvaske hall.

Jeg har ødelagt en bil (ikke lakken, men bilen!!) i sånn automatisk vaskehall. Jeg (eller bilen ) skal aldri inn i en sånn mer.

Bilen ble løfta opp og ble ødelagt for mange tusen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...