Gå til innhold

Har du sykkla rallarvegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ok tur å ha med barn i tralle, eller bakpå.

Hva annet kan man gjøre på tur dit hvis man skal ha med barn?

Har du en campingplass å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

sambo har =)

ikke noe å trakte etter sierr han men han liker ikke sånne turer da..vet svigers har sykla den med små barn (da sambo var liten)..og de syns det er toppers =)

Skrevet

lurer litt på å ta turen i sommer altså..., ,men må vel ha sykkelsete til minimann. Tralle blir kanskje for ustabilt?

Skrevet

om det er en stødig og stabil vogn sier sambo så går det nok helt fint =)

hva med å ta en tlf til de som arbeider der oppe ?

Skrevet

jeg har gått rallarveien.. det er litt humpete til tider.. så vet ikke hvordan det vil gå med sånn tralle bakpå.. går sikkert da, men sikkert tungt :)

Skrevet

Jeg har sykla der. Da så jeg noen med tralle. De sleit litt.... var 22 juli og fortsatt snø på vegen enkelte steder (varierer fra år til år). Ring de på finse 1222 og hør du. Ville i allefall ventet til sensommer eventuelt august.

Skrevet

og...

ville heller hatt tralle enn sykkelsete. Dette da været så høyt oppe er ustabilt. Regn og vind kan komme fra ingensteder, ja til og med snø så høyt til fjells om sommeren.

Skrevet

Jeg har, en utrolig fin tur. Hadde ikke med barn da men.

Hvis dere skal sykle med barn i henge så vent lengst mulig, vi syklet i august 2 uker etter at veien var åpnet og måtte trille sykkelen over maaaange snøfonner. Så anbefales ikke med barn da- det var tungt nok med 1 vanlig sykkel.

Har ingen campingplass å anbefale.

Vi syklet hele veien helt fra Haugastøl på dag 1, overnattet på Finse 1222 hotellet (de har også turistforeningshytte der) og syklet dag 2 til Flåm hvor vi leverte inn syklene.

Skrevet

sykla rallarvegen da jeg var liten....første gangen var vel den minste som var med....hmm....6 år tenker jeg....gikk veldig fint

Skrevet

Er ingen campinplass der oppe. Du kan eventuelt campe teltet hvor du vil i naturen. Grønndalsvatnet eller kleivavatnet er å anbefalle (litt lenger enn halvvegs) Ellers så er det herberge på vatnehalsen /myrdal tror jeg...

Skrevet

Vi har vurdert rallarvegen til sommeren :)

I så fall vil vi ha frøkna på 2,5 år i sete på sykkelen, ta oss god tid med mange pauser.

Mulig vi tar en annen tur akkurat nå i sommer, men rallarvegen står høyt på sommerplanen :)

Skrevet

Gutten min blir også litt over 2 år.

Vurderer det sterkt altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...