Verbena Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hvor i all verden har dere funnet alle disse udugelige mannfolka som ikke forstår at når man er gravid er man ikke helt 100% alle dagene? Som ikke kan bytte en bleie? Som er så egoistiske og ufølsome? Her er det han som lager stortsett all maten, jeg er ei kløne på kjøkkenet og han er kjempe flink. Han bytter meste parten av bleiene. Leverer og henter stortsett alltid i barnehagen. Lar meg sove lenge i helgene og på dager jeg har fri utenom. (han er student og har derfor fleksible dager, jeg jobber når jeg kan jobbe og har derfor lange dager) Trøster meg når jeg er lei meg. Passer på meg når jeg er redd. Og jager meg ut av leiligheta når han vet jeg trenger en tur ut, enten bort på besøk eller på byen! Er det bare jeg som har funnet en unormal mann eller finnes det flere som han? (virker ikke sånn på alle innleggene her inne)
d",)~^~^~ Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Min mann er sånn som din mann :-) Men det er vel lettere å øse ut av seg frustrasjoner enn solskinnhistorier, derfor virker det som at mange menn er håpløse!
ragna Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 vel, nå er vel du strengt tatt for mannen å regne i forholdet ditt. satt på spissen. så i grunnen er ikke du bedre enn alle de udugelige mennene her inne. du gjør jo ingenting, og det skryter du av. just like them!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Min mann er sånn som din. Det er nok som ho over her seier: "Men det er vel lettere å øse ut av seg frustrasjoner enn solskinnhistorier, derfor virker det som at mange menn er håpløse!"
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Min mann er også sitt ansvar seg bevisst. Vi deler likt ca på det meste. Vi prøver å se hverandres behov og hjelper/sparker hverandre i ræva når det trengs. For å være helt ærlig tror jeg man kommer mye (ikke alltid) men mye til bake til den gamle debatten om unge og de litt eldre i et forhold. Er jo ikke til å stikke under en stol at mange her inne er unge og da er kanskje partner også ung. Mange er modne ja, men mange er relativt umodne og har ikke så mye livserfaring så de finner seg i for mye. Det mener nå jeg )
Verbena Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Hva vet du om det? Jeg rydder, vasker å holder orden her. Jeg som handler, tar meg av økonomien, lager alle planer (får hverdagen til å gå opp). Er begynt i det siste å bake endel, men det er faktisk bare i det siste at jeg er begynt å få det til. Før om jeg så mye som var nært en gjærdeig såble den ødelagt, f.eks så ble brødene både de mannen min lager og mamma lager så mer ut som knekkebrød enn brød når de var ferdige. Også var det nå faktisk mannen min som lurte da. Ikke jeg =P
Verbena Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2008 Hvilken kategori havner vi i da? Jeg er 23 og han er 24, vi har vært sammen i 5år.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 du som har en unormal mann for sånne mannfolk som vi har og klager over er det ett FLUST av desverre jeg møtte han via en annen bekjent ,hehe.. kanskje ringe å klage til han? Uansett så vil ikke JEG prøve å forandre han men håper at han faktisk innser hva han holder på med og kanskje forandrer litt på seg selv? er ikke feilfri jeg altså men de tingene jeg sliter med PRØVER jeg å gjøre noe med.. :s
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Vet ikke? Enten unntaket som bekrefter regelen eller ung å umoden? ;o) hehe
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 samboeren min er forresten 29 år og har vært 14 psykisk de 4 årene jeg har kjent han ... han er spesiell på sin måte og aner ikke hva jeg finner tilrekkende på han men han har blitt min vane tror jeg , hehe. er vel en grunn til at vi snart har 2 barn sammen også..
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Ikke sikkert hun har en sååå unromal mann bare fordi vi kun hører om de håpløse. Min er snill og grei. Ja, jeg er glad han ikke er en sløving, men hadde heller aldri fått barn og gifta meg med en som mente alt husarbeid f.eks. var min oppgave. Lønner seg vel å være ekstra kritisk i utgangspunktet.
woo-woo Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Min mann lager og mat(helger og når han slutter tidlig på jobb), gjør husarbeid, skifter bleier, leker og går tur med lillegutt. Han lar meg få sove litt ekstra i helgene, fordi om han jobber man-fred og står opp 07.15 og kommer hjem en gang mellom 16.00-19.00. Jager meg også ut for å treffe venninner. Jeg føler han gjør alt for mye av og til, men han sier at jeg trenger pause, det er like mye fulltidsjobb å være hjemme med lillegutt. Han sier også at han liker å være med lillegutt når han kommer hjem fra jobb og i helgene. Han har jo hatt " fri" fra lillegutt hele dagen. Jeg setter stor pris på at han er den han er. Vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten hjelpen hans. Her vi bor har vi ingen familie i nærheten, og har dermed ikke noen som kan avlaste. Han er flink til å gå ut selv av og til og da..spillkvelder, fest, fotball osv..Vi har egentlig en sånn anna hver gang greie...funker kjempe fint:) Og en sjelden gang når vi får barnevakt går vi ut sammen
Sjefsmegga Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Hehe...jeg har også klart å slå kloa i en sånn "unormal" mann Vi får ta godt vare på dem, de er tydeligvis en skjelden rase har jeg inntrykk av her inne
temi & keli Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har også en sånn en <3 Setter ubeskrivelig pris på han!!
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 De fleste menn er ansvarsbevisste og omsorgsfulle overfor familien! Min er slik, og alle vi omgås er slik.
sannamin* Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 jo enig at det virker som om at det er endel tafatte mannfolk MEN jeg mener.. hva de damer som bor sammen med de da? er ikke de tafatte også?? Og ja jeg mener det må være noen der ute som er umodne ja..
sannamin* Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 å ja, jeg har en unormal mann også!!) og jeg skal passe på han med nebb og klør det virker som om det er en sjelden rase,ja!En mann med stor M:)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 Min mann er også sånn:D, veldig glad jeg har han:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 23. februar 2008 #19 Skrevet 23. februar 2008 Har en normal og snill mann jeg også, derfor jeg giftet meg med ham:) Glad jeg lever i et stabilt, bra forhold.. Vi er begge 26 (blir 27), var 22 da vi ble sammen så var jo forholdsvis unge også.. Var sammen med en som var stikk motsatt før ham.. det savner jeg ikke!
prekæs Skrevet 23. februar 2008 #20 Skrevet 23. februar 2008 Med fare for å virke kvalm:) Jeg er så kjekk jente at jeg fortjener kun det beste. Møkkamenn finnes det nok av, men min mannn er virkelig et prakteksemplar som virkelig vet å gjøre alt riktig. Nå står han og lager en perfekt bursdagmiddag til seg selv og meg...på sin egen bursda. Jeg sitter her og drikker øl. Tror likevel at jeg er litt snill jeg også...det er derfor han er sånn:)
Pixie Power Skrevet 23. februar 2008 #21 Skrevet 23. februar 2008 Kan også si at jeg har en slik mann. Vi skjønner viktigheten av å gi i et forhold, begge to. Har inntrykk av at mange er så opptatt av hva de forventer av den andre, uten å se seg selv i det hele. Jeg hadde aldri vært i dette forholdet hvis det var så mange ting jeg var misfornøyd med. Da hadde han jo ikke vært den jeg ville gifte meg med! Logisk nok. Jeg visste hva jeg kunne forvente når jeg gikk inn i dette, og derfor ble det ikke de store overraskelsene når vi fikk et barn heller. Vi er den type par som har det bra, uansett hvor vi er og hva som skjer, så lenge vi er sammen. Det har vi fått testet ut, og blitt styrket av, de siste par årene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå