Pooh Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 .....eller er det noen som får det før EL? Når i syklusen får dere ømme brystvorter (hvis dere får det)?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 ja vet du hva.. for et par uker siden, hadde jeg kjempe kjempe ømme brystvorter. og de var blitt så harde.. dette har jeg aldri opplevd før, og ca.to uker etter fikk jeg mensen.. altså etter seks mnd med venting etter p-pilleslutt ååå håper dette var tegn på EL... da er jeg kansje kommet i gang med en syklus som er litt normal
Stina.. Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 ETTER..og det er fryktelig irriterende siden ingen EL tester gir noe klart positivt utslag og vi derfor bare beregner etter 1.dag i siste mens og har oss som kaniner de dagene vi beregner oss frem til...og at jeg i dagene etter har ømme pupper og fantaserer om at det er begynnelsen på en graviditet..sukk. Har et barn fra før så vi vet at vi kan,men greier ikke få det til..snart 8 månder nå. Sånn ja,der fikk jeg ut litt frustrasjon bare ved å svare deg:o)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 men det er bare selve brystvortene som er ømme,ikke sant? ikke puppen liksom?
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Her er det ømme bryster eller brystvorter rett før EL en 3-5 dager før. Så gir det seg litt altså blir mindre fram til ca en uke før IKM da blir de mye ømmere. Jeg får også litt fastere pupper liksom
Pooh Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 Hmm...interessant! Aner virkelig ikke når jeg har EL, jeg. Men da kan jeg nok være ganske sikker på at det er like før jeg får ømme brystvorter (som jeg ikke aner når jeg får fordi syklusene mine er på opp til 70 dager) eller en av de første dagene jeg har det. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå