Gå til innhold

Shadwan golden beach Hurgada??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært her?

Evnt andre steder som er og anbefale med barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke reise-selskap er det som har det stedet?

Vi har reist med Ving til Hurgada, men vi har bodd på et hotell som heter Siva Grand beach.

Våre barn var 2,5 år og baby på 4 mndr når vi var der i august.

Vi hadde det supert. Dette er et all inclusive hotell og det syns vi var midt i blinken siden vi har barn.

Vi skal tilbake til dette hotellet i desember og da er barna våre 5 år,2,5 år og baby på 6mndr.

Gleder meg veldig, da jeg vet at vi vil få en super deilig ferie.

Skrevet

Var der i 2006 ;) Hadde ikke med barn, så tenkte ikke over det, men det var masse andre barn der som så ut til å ha det helt topp ;) Har jo sin egen private strand.. (som de fleste hotell i hurghada) ligger jo et stykke vekk fra handlegata (hovedgata), så da må du til med taxi. Kommer an på hva slags ferie du ser for deg og hvor gammalt barnet/barna er..

Gran Canaria er jo også helt topp for barn i alle aldre..

Skrevet

Var Shadwan hotellet bra da? Renslig? Fine restauranter?

Skal ha med 2 barn, 1 og 6 år.

Hvordan er det ellers og ferdes i Hurgadha? Er det skummelt med bevæpnede, må man holde seg unna visse klokkesletter o.l??

Skrevet

Hei,jeg har vært i Hurghada 7 ganger og stortrives.Ingen grunn til å være redd der..finnes bevæpnete vakter der ja men de er opptatt av egyptere og din sikkerhet.Det er turist politi overalt så jeg føler meg tryggere der enn jeg gjør i Oslo by.. De hotellene jeg har vært innom der er utmerket for barn.Barnebasseng,barneclub,lekerom osv.Jeg skal selv tilbake til Hurghada neste år når spiren er blitt 1 år:) utrolig billig å feriere der og du kan trygt gå ut når som helst på døgnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...