*Olivia* Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er i ferd med å få mye mer ansvar på jobben og er livredd for å bli "oppdaget" som udugelig og med lite kunnskap... Blir irritert på meg selv pga disse tanken men føler selv at det bare er et tidsspørsmål før noen oppdager at jeg ikke kan jobben min..hehe Jeg har jobbet der i tre år da men jeg klarer ikke å bli selvsikker på egen kompetanse.. Er det flere som føler dette i jobbsituasjon? Det kan sies at en jeg jobber med benytter enhver anledning til å sette noen fast og "latterliggjøre" vedkommende i møter osv. Hun snakker også bak ryggen på de fleste og kaller de udugelige osv..Så da går jeg automatisk ut fra at hun gjør det samme med meg når jeg ikke er til stedet. I tillegg kommer hun med spydige bemerkninger overfor de som har barn slik at jeg føler at jeg med barn må jobbe dobbelt så hardt for å unngå å bli en av denne gruppen med småbarnsforeldre med korte dager og med konstant sykefravær ( i følge henne). Huff dette ble mye.. Tips noen, i forhold til hvordan jeg skal håndtere dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå