Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hvilke bleie bør jeg velge til min lille? og hvorfor?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 skal ikke si hvilke bleier du bør velge. men kan jo si hvilken jeg er mest fornøyd med. Jeg kjøper lidl beier pga de har slik en tisse strek som bleiene på sykehusene har. De er jo å ganske billige, men er jo opp til hver enkelt!
<3 lykkeliten <3 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bruker libero di første mnd også går jeg over til pampers. Synes di er best når ungen blir litt større. Særlig easy up.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Til min første unge var Libero best. Til min andre unge er Lidl bleiene best. Prøv deg fram :-)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Har ikke prøvd Lidl sine men av Libero og Pampers, synes jeg Libero er best. Har nettopp nå kjørt en runde der jeg hadde 4typer å velge i. Libero "up&go" og "Comfort fit", og Pampers "easy up" og "Active fit". Mini`n her ligger mye enda derfor er ikke up`n go variantene så gode når han har bæsja,pga det tyter lett oppover ryggen på ham. Men Libero sin er bedre enn Pampers. På de vanlige typene m teip er det ganske jevnt men synes Libero er hakket bedre fordi Pampers sin virker så "våt" mot huden. (M.a.o:Libero best for sår stump) Så min ranking liste blir: 1.Libero "Comfort fit" 2.Pampers "Active fit" 3.Libero "up&go" 4.Pampers "easy up" (Brukte hovedsaklig Libero fra starten også,Libero "newborn", Men Pampers "new baby" var en grei nr2.Libero sin satt bedre på og føltes tørrere.) Well Well, My opinion anyway;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå