Gå til innhold

hjelp meg litt jenter!!! samme som 0-1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt på felgen!! som sagt jeg har fem barn,minste 4 mnd. å hun NEKTER å sove uten puppen!! brekker seg av smokken å vil heller ikke ta flaske..

de to litt eldre barna på 3 og 21 mnd våkner også ofte på natta..

det jeg vil ha innspill på er om at hadde dere sendt baby på overnatting hos bf??

jeg bare MÅ få en natts søvn nå.. nesten 4 år uten en god nattssøvn er mere enn jeg føler jeg kan takle nå.

meen så var det samvittigheta da, tanken på å sende baby bort en natt gjør vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss bare si det sånn: om du ikke ta vare på deg selv, så klare du hvertfall ikke å ta vare på barna dine.

Så om du føler at du er så sliten og trenger ordentlig søvn, så send babyen over natta uten dårlig samvittighet. Får du en god natt søvn, får du bedre krefter til å takle dagen.

Skrevet

Kan ikke bf overnatte, og ta nattestell, mens du sover på et annet rom?

Så pumper du deg, det er ofte at når de ikke tar flaske med mme så tar de likevel flaske med mm:)

Skrevet

har aldri fått til pumpinga:( så får vel bare svelge samv.heta å sende henne bort en natt.

ingen løsning at bf natter over her, jeg våkner av henne bare hun rører på seg. å aldri om jeg hadde klart å ligge å høre henne gråte etter pupp..

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Hun komme helt sikkert ikke til å mistrives hos papan sin. Han komme til å ta så godt vare på henne...du få trøste deg med det.

Når du har så mange barn, så må du få hjelp på en eller annen måte. Og om det hjelpe deg å sende bort minstedatteren over natte, så gjør det. Og det uten å få dårlig samvittghet for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...