Gå til innhold

IKKE DØM GRAVIDE UNDER 30 ÅR!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Gi meg en god grunn a.....

Skrevet

Jeg dømmer ikke gravide under 30.. bare de under 20 :) Hahahahahahaha

Skrevet

Jeg dømmer ingen.. kan da ikke dømme meg selv ;)

Skrevet

Gi meg en god grunn på hvorfor da..

Skrevet

bør vel heller dømme gravide over 30! i alle fall hvis det er den første!

ikke noe kult å ha så gamle foreldre!

Orker ikke en dritt med barna, masse syk og elendighet!

Nesten pensjonister når ungen står til konfirmasjon!

Skrevet

Intolerante, fordomsfulle og hatefulle folk som deg burde i alle fall aldri få barn! DET må være lite kult for barn det, å ha en så ekkel mor som deg!

Skrevet

Er det noen som er ekkle her er vel deg som dømmer henne til å vcære "EKKEL" fordi hun sier hva hun mener...men da er du vel ikke så moden kansje så..litt greit å tenke over hvorfor du er på denne siden kansje...mye bedre med friske og unge foreldre:)TOTALT ENIG:)selv er jeg 22:)

Skrevet

Blir helt sjokkert jeg, over dere her inne som sier noen ikke fortjener å få barn. Det er så skremmende at de fleste som er her inne, enten har barn, venter barn, eller prøver å få barn. Om vi er unge eller "godt modne", lav eller høy inntekt, så har vel alle en like stor sjans til å bli god mor?

Klart man mest sannsynlig står best til med høy inntekt, men det kommer vel egentlig mest an på den økonomiske sansen? Nytter ikke å ha høy inntekt dersom den økonomiske sansen er rævva.

En godt moden mor har kanskje også mer erfaring, og har så mange år på baken at hun mest sannsynlig er ferdig med sin ( i følge bim) veeeldig viktige høye utdannelse. Mens en ung mor kanskje sitter i kassa på rimi eller har læretid som frisør..

Det er uansett ikke alderen, utdannelsen, eller den økonomiske sansen som er avgjørende for om man blir en god mor eller ikke, det har kanskje litt mer å si med personlighet, kjærlighet og empati.

Men selv er jeg glad for at jeg blir mamma nå i en alder av 22, for jeg vil heller ha et mer eller mindre "venneforhold" til mine barn når de blir litt større, enn å sitte å strikke i en gyngestol når barna mine begynner å gå på fest...

Skrevet

Har bra utdanning og er ung jeg så spørr du meg så kan det ikke bli bedre i mine øyne om jeg må si det selv:)Småkjipt og sitte på gamlehjemmet og spise mors beste når du er konfirmant altså!!!

Selv er jeg 22 og gleder meg masse:)meg og mamman min har ett "venneforhold fordi hun er ung og ikke gammel!!Blir ikke på samme måte da i allefall vis noen skjønner:()Men keep it up!!Vi under 30 klarer oss mer enn godt nok:) og kansje bedre enn dere over;)

Skrevet

her er det mulig å skaffe seg videre utdannelse selvom man har barn/venter barn.jeg gir da ikke opp karriere jakten helt pga jeg har barn.er 24 år og skal leve til jeg kvelder som er laaangt fram i tid.skal søke meg inn på høyskole til neste år og har barselpermisjon til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...