Nebulae Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Katten min har revet seg opp i løpet av natten og blødd rundt i hele huset. (Vi har brukt formiddagen hos dyrlegen og pus må være inne 14 dager og har "sokk" på foten). Nå har vi blod på teppene (vegg til vegg tepper) og blod i sofaen. Dette rakk jo og trekke seg godt inn og tørke før vi sto opp i dag. Noen som har noe gode råd til hvordan dette skal fjernes? Vi har prøvd Zalo, Vann med salt og Bio Tex spray. Flekkene sitter godt. Noen flere råd?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 ALLTID KALDT VANN FØRST!!!!! Det tar bort blod!
snæparguri Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 vanish. (sånn rosa veit du) flekkfjerner spray. la d sitte i 15 min så kommer d av. d har tatt vekk ganle mensen flekker fra madrassen min. verdt et fårsøk
neekap Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 signerer den! Vanish er helt fantastisk og får bort alle flekker selv om de har tørket inn i stoffet, forsøkt vasket i maskinen osv... Jeg sverger til pulveret vel og merke..
maj87 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Spray flekken så den blir fuktig, ha på potetmel. La det være på til det hat tørket helt og støvsug det vekk. Funker kjempeflott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå