Gå til innhold

kan jeg få en manns synspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes at kjæresten mi har gått over en strek med den kontakten han har til en av sine ekser. jeg har ikke noe problem med at han fortsatt er venn med sine ekser generelt, det er helt ok for meg, men det er en av dem jeg ikke er helt fortrolig med. denne dama ringte kjæresten min da hun fikk høre at vi to ventet barn og tilbydde han diverse seksuelle tjenester, og da kjæresten min takket nei sa hun til han at hun visste at selv om han sa nei nå så kom de til å ha sex igjen en eller annen gang i fremtida.

kjæresten min fortalte meg dette og la også til at det var utrolig respektløst av henne og snakket ikke videre pent om henne. dermed regna jeg emd at han ikke lenger ville ha så veldig kontakt med denne dama, hadde det vært min eks hadde jeg bedt han reise til helvette.

men dama fortsetter å ringe han og sender meldinger. han svarer på meldingene og sender også meldinger til henne først. han er helt åpent ovenfor meg om hva slags kontakt de har, så det er ikke sånt at jeg sniker på telefonen hans, dette har han fortalt emg selv. i jula skrev hun melding til han og ønsket oss god jul, og han svarte at han ønsket henne det samma og sa at han var glad i henne.

jeg synes det er utrolig merkelig at han klarer å være så god mot henne å late som ingeting når han veit hva slags hensikter hun har med å være venn med han. han kaller henne koseord som vennen og har en veldig fin tone med henne.

en dag da jeg tok bilde av sønnen vår med telefonen hans, så jeg at han hadde et bilde av ei dama da jeg gikk inn for å sette bildet som bakgrunn til han, og det var jo selvfølgelig henne... det er en ting at hun har sendt han bilde, det er jo ikke hans feil, men hvorfor i all verden skulle han ville lagre det?

jeg har tatt dette opp med han flere ganger men han forstår ikek at jeg ikke liker at de skal ha kontakt. han kaller meg sjalu og beskylder meg for å drive etterforskning! -noe jeg synes er helt latterlig ettersomd e ter han som sitter å prater om henne til meg... jeg er Ikke en særlig sjalu person, ikke mer enn hva som er normalt i alle fall, jeg synes bare det er feil av han å ha et slikt vennskap til en eks som oppfører seg som henne. han har også klart å prestere å si at han kan aldri være bare venn med henne.

dette er utrolig tungt for meg, men når jeg tar det opp med han ler han bare og sier at han ikke skjønner hvorfor hun plager meg sånn og at han elsker meg, og kun meg. at han ikke vil ha noe med henne å gjøre, men om han ikke svarer på meldingene hennes så blir hun bare masete. Jeg opplever henne som masete allerede

er det noen av dere kloke menn som kan gjøre dette mer forståelig for meg? jeg vil ikke mase alt for mye på sambo om dette for jeg er redd at det skal ødelegge for oss, og at han skal tro jeg ikke stoler på han. for det er ikke det det er snakk om, jeg er hundre prosent sikker på at han aldri ville rørt noen andre enn meg, problemet er bare at selv om jeg veit at han bare har gode hensikter så veit jeg jo også at hun ikke har det....

han skjønner ikke hvorfor det plager meg om jeg virkelig stoler på han, mens jeg mener jeg har rett til å ville at alle damer der ute som prøver seg på han også skal være sikre på at han ikke er interessret i no tull. hvem er dere enige med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Jeg kan kun svare slik jeg ser dette, og ikke på vegne av noen andre.

For meg fremstår dette veldig enkelt som om han har den andre på "beite". Det er imidlertid ikke sikker han selv er klar over dette faktum.

De fleste menn (meg selv inkludert) liker jo å være ettertraktet. Din mann fremstår av din tekst her som en svært attråverdig mann (han har jo mange ekser). Enten så er han ikke klar over det faktum, eller så fortrenger han det faktum. Den andre damen har tydeligvis bestemt seg for å få din mann i sengen. Det kan være flere årsaker til det:

1. Hun ønsker å hevne seg på din mann ved å lure han til sengs

2. Hun ønsker å hevne seg på deg for å ha tatt han fra henne

3. Hun angrer på att det ble slutt og har rett og slett bestemt seg for at hun skal ha han tilbake.

4. Hun får et kick ut av å se at mannen din snuser etter henne

5. Hun får ikke tak i en annen brukbar mann og prøver derfor å få din mann tilbake

6. Mannen din er innmarig god i sengen

7. hun vet hva hun hadde men ikke hva hun får

8. Hun er desperat etter å bli gravid og din mann har en god cv å vise til i så måte

9. Hun tror at det er det din man vil (han har ikke vært tydelig nok)

19. M.fl.

Men en ting skurrer her og det er det faktum at han innlemmer sin gravide samboer i detaljene i dette. Det synes jeg er uforståelig. Han burde jo ha tanker rundt at dette sårer deg. Og er det noe jeg aldri ønsker å gjøre mot min samboer så er det å såre henne bevisst (dersom det da ikke er tvingende nødvendig), spesiellt ikke når hun er gravid. Slik gjør voksne menn bare ikke.

Hvorfor han gjør det ønsker jeg ikke å spekullere i.

Jeg håper dette gjør deg litt klokere.

Til slutt vil jeg anbafale deg å lytte til dine egne instingter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...