Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Uff.. Er det flere som opplever at det ene brystet har vokst se større enn det andre..? Altså så mye at jeg kan se det, klar forskjell. Jevner dette seg ut da melken kommer? Hjælp! Kjæresten bare ler og sier at da blir det største favouritten til jenta så kan han fortsette og ha det lille..
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Har akkurat samme problemet..bare det ene brystet som har vokst..og bare den ene jeg lekker fra... bynner jo å lure om det bare er den ene brystet som virker..hehe..får ikke håpe det da.. Mn håper at det skal rette på seg jeg også ja
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Ja det håper jeg å, men hos meg er så rart fordi det store lekker nesten ingenting, men det lille, det fosser ut råmelk og etterater flekker på pysjen da jeg våkner. skjønner ingenting.. I teorien burde jo det som har vokst lekke, men nei da..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Jepp, mitt venstre bryst har voks mer og lekker litt mer. Men det andre har begynt å komme etter nå! Det er jo faktisk slik at bryster ikke er like store til vanlig også, men da er det vel så små forskjeller at vi ikke ser det like godt. Vi er jo ikke likedan på begge sidene på hele kroppen. Men regner med de jevner seg ut litt etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 mitt venstre har også blitt større, og lekker endel... det begynte tidlig, uke 30!! ser ut som venstre er skikkelig dvass hengepupp!! usj...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Her har også mitt venstre bryst blitt større.. ser ikke så flott ut, men. satser på det andre kommer seg etterhvert. Er nesten cup forskjell på mine nå en B og en C.. Godt å høre jeg ikke var alene om å ha "en stor og en litt mindre" da!
Athene75 Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Ja mitt høyre har vokst mer enn venstre, men tror de lekker omtrent like mye fra dem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå