Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Mannen er på hyttetur i helga, sammen med en gjeng som er litt for glade i å kose seg for å si det på den måten. Vi har et sykt barn, og jeg ba han derfor om å la være å drikke i tilfelle noe skulle skje. Det var greit, og jeg var fornøyd. I dag fikk jeg vite at de hadde vært ute i går, og at han likevel hadde drukket. Først nektet han og ville ikke innrømme det, men etterpå sa han at han ikke ville fortelle meg det, for han visste at jeg kom til å bli sint. Snakk om respekt... Jeg ble fly forbannet, og ba hele gubben om å reise et visst sted. Det verste jeg vet er når folk bryter løfter, og i tillegg lyver om det etterpå!!! Er jeg helt på jordet, eller har jeg rett til å bli sint???? Trenger noen objektive meninger her
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Skjønner veldig godt at du blir sint! det hadde jeg og blitt.. For det er uakseptabelt av han å gjøre det. men det er ikke lurt å bli sånn sint at du begynner å kjefte å kalle han ting. kan ødelegge hele forholdet, for da tar han deg ikke seriøst vettu :/ jeg sliter med det samme, det er derfor jeg skriver dette.. Min kjære tar meg ikke seriøst når jeg er kjempesint lengre, for jeg blir det for lett.. det er visst bedre å bli skikkelig lei deg, sette deg ned og ikke ville snakke på en stund, for så å tenke deg nøye om hva du vil si til mannen din. Da er du ærlig og sier ting på en ordentlig måte. kanskje han skjønner at han virkelig har gjort noe dumt da, og at det ikke vil gjenta seg. MEN: fullllll forståelse for at du ble sint!!!!!!!!!!!!!! føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Er gubbene våre på hyttetur sammen???
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Sitter her og er like forbanna på min . Høygravid og risikosvangerskap. Enda er han drita enda..begynte i går ettermiddag. Kommer hjem i morra. sikkert like drita.. Er sååå forbanna. Heller ikke hørt et knyss,
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Her er det motsatt, jeg kan ofte slenge med leppa, men det er sjelden jeg blir skikkelig forbannet. Regnet derfor med at han skjønte tegninga. Jeg har prøvd å forstå og forklare i hele dag, men til ingen nytte. I morgen skal jeg reise vekk og tenke på litt andre ting. Så får han komme hjem til tomt hus og se hvordan det er... HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Hehe, jeg tror ikke det, men aldri godt å vite HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Overhode ikke hysterisk i alle fall.. Sitter her og føler meg Forlatt, Ikke en melding engang har han klart å sende. Jævla fitte.. I morra kommer han hjem til tomt hus her i alle fall. For nå er det nok hos meg. Sitte på en fuckings hytte og drekke seg møkkings sammen en gjeng idioter, single idioter. som ikke har no familie og tenke på. Tror enda våre er på hytte sammen:S
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Oi, han er nok litt verre enn det mannen min er. Jeg er også gravid da, risiko her også, men det er min minste bekymring akkurat nå. Forstår at du er frustert hvis du er høygravid... Lykke til! HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Stakkars gubbe, ikke rart han drikker....
Smånetta 14.mai Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Jepp. Dårlig gjort. Det er ikke spesielt kult å sitte hjemme med sykt barn, men når folk man stoler på i tilfelle noe skjer svikter, så har man lov å si ifra.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Vi har selv gjort det slutt i dag.... 16 dager til termin og han er ute 3' dagen i strekk og bruker en hel masse penger vi egentlig ikke har..... Har to andre barn i tillegg, og nokk er nokk........ Tror ikke du er overhysterisk og hormonel, heller normal. Det handler om respekt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Uff.. Er det ikke tøft å gjøre det slutt nå da? Skjønner hvorfor du gjør det, men det kan ikke være godt for verken deg eller barnet i magen din. Håper virkelig det går bra med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå