panduru87 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hei. Skriver ett lite undrende innlegg til dere her. Bruker ikke forkortelser da jeg ikke har satt meg inn i de... Jeg pleier normalt å få menen i begynnelsen av hver mnd. Normalt skulle jeg altså fått den i løpet av første uken av februar, men ingenting har skjedd enda.. Har ikke oversikt over syklusen helt på dagen, men pleier alltid å få den rundt den 3. hver mnd. Men noen ganger ett par dager før, eller etter. Jeg venter og venter, men ingenting skjer. Føler hver dag at jeg får mensmurringer i magen, og at nå skjer det, men neida. Så, det jeg altså sitter å tenker litt på, er - sist jeg kan huske at sambo og jeg hadde sex, uten prevansjon, var siste dag forrige mens-periode. Men vi trodde sjansen for graviditet var så liten i og med at jeg fortsatt hadde mens. Er det alikevel mulig at det kan ha skjedd noe vi ikke hadde planer om at skjulle skje, før i slutten av året? Huff.. Er vel egentlig bare å ta en test, men er så usikker på om jeg skal vente litt lenger bare for å se om den kommer.?!?!
Klar Som Et Egg Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Det kan være du er gravid, noen er veldig fruktbare, og noen kan faktisk bli gravid mens de har mensen.. det kan være at du f.eks har mange dager med mens og tidlig eggløsning. svømmerne kan jo overleve noen dager der inne også, varmt og godt :-) hehe.. jeg kjenner ei som ble gravid under mensen, ei annen som blei det dagen etter siste mensdag.. så en vet aldri.. du burde nok teste snart! kanskje du er gravid, eller så har syklusen begynt å tulle litt.. den pleier det når du først har bestemt deg for å prøve! da gjør tydeligvis kropen mye rart den ikke pleier, bare for å psyke oss ut... hehe :-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå