ludda Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg skrev et inlegg her for litt siden om treg mage.Har kjøpt duphalac etter å ha snakket med lege.Spiser kiwi å drikker masse vann.Men så kommer det nye problemet da:-)TARMGASS!!!!!!Du gavmilde jord.Jeg har nå kommet meg på do men går visst aldri tom for luft.Jeg kjøpte castro-AD på butikken.Det stod at det var bra for mage tarm men ingenting om en kan ta det i graviditeten.Er det trygt å ta?Mann og barn vil visst heller gjøre alt annet enn å være med meg i dag:-)heheheåsså den lukta da.Hjeeeeeeeeelp.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Du tar ikke for mye da?Hvor mye duphalac tar du? Feks prøve å kutte/eller redusere mengden duphalac og se om det hjelper med vann og kiwi? Selv tar jeg biola med super god effekt. Har du prøvd det? Ikke greit med tarmgass, fysj....hehehe.... Druer er også rike på fiber, bare kom på det;-) Lykke til med tarmgasssen, håper mann og barn vil være med deg i morgen:-) tihi!
Nætte;mortil2 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Huff da! Er det ikke det ene så er det sannelig det andre!! :-) Jeg brukte mye Miniform i forrige svangerskap... Var plaget med luft og smerter pga det. Får håpe du finner ut av det, men biola sier de skal jo være en sikker vinner!! Og masse væske og frukt! Druer er jo knall, men hvis man spiser for mye så kan det med gass være så riktig morsomt igjen (hehe.. fikk erfare det for to dager siden!! HJÆLP for en dag... ) :-)
NormaJean Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 hehe, godt å høre det ikke bare er meg som sliter med denne luften i magen.... er så ille nå at på slutten av dagen er magen så oppblåst at jeg ser ut til å være 5-6 måneder på vei;) men drikker masse vann og biola og håper det kommer til å bli bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå