Gå til innhold

Er livredd for at fosteret er dødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 + 3 idag, etter tidlig ultralyd. Ikke har jeg noe særlig mage, kjenner livmoren under navlen, men synes magen er "myk". Ikke kjenner jeg noe liv heller, og dette er svangerskap nummer tre. Er det noen som har det likens, så jeg slipper å bekymre meg?

Har panikk for at det er noe galt. Eller er det bare jeg som lager meg bekymringer nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! I tillegg har puppene mine blitt slappere og gjør ikke vondt lenger. Skal til lege på mandag for å få sjekket fosterlyd. Men har fått bekjed det sikkert ikke er noe gale! Tror vi lager oss bekymringer uten grunn:) Lykke til!!

Skrevet

Veldig mange av plagene/symptomene forsvinner jo rundt uke 12-14, saa mange som foeler seg litt mindre gravide en stund. Troesten er jo at de fleste av oss som foelte det slik, er like gravide i dag, noen uker etterpaa.... =o)

Skrevet

mit 3 svangerskap..kjenner også livmoren rett under navlen..jeg er 14 uker i morra.

Litt usikker om jeg har kjent liv..trur det. Men det er ikke ofte jeg kjenner det og ikke hver dag hell..

Synes det er vanskelig å vite om det er luft eller ungen..men som sagt det er ikke ofte jeg kjenner det og det kan ta dager.

Er jo enda tidlig å kjenne liv for noen, så du skal ikke bekymre deg for det.

Jeg kjente tidligere liv med nr 2 og oftere..har sikkert mye med hvor fosteret ligger og hvor det sparker..om vi kjenner noe eller ikke.

Så ikke uro deg du :) magen min er også myk ;) men ser jeg har fått en liten antydning til gravid mage da..den er langt i fra stor, men en bitte liten bulk neden for navlen :)

Skrevet

Godt å lese desse besvarelsene. De roet meg litt ned. Takker til dere alle:)

Ha en superfin lørdag, og ikke glem Farmen:)

Skrevet

Jeg er 3. gangs og kjente ikke liv før i uke 17 eller 18, kjenner ikke så mye nå heller, er 18+5, men så et veldig aktivt foster på ul for to dager siden.

Prøv å ikke bekymre deg, er nok ikke noe galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...