Nickeguri Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 De varer vel ikke i all evighet.......
Poteto Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 spørs på hva det er.. men ikke mer en 1 år..
woo-woo Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 ja det gjør de. Det står datostempling på pakningen/flasken.
ula ;o) og gutta Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Vanlige resepter går ut 1 år etter at de er skrevet ut, mens p-pille resepter kan brukes i 3 år etter at de er skrevet ut. (forutsatt at det er mer igjen på resepten, da)
Nickeguri Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 Takk for svar. Jeg har en resept på Cerazette som var skrevet ut i desember 2006. Denne helgen går jeg tom for piller,noe jeg fant ut i dag.... Jeg var veldig usikker da jeg dro på apoteket i dag. Mener å ha hørt noe om at resepter varer i ett år. Men det står jo ingenting om det på dem. Jeg torde ikke å spørre om varighet på apoteket; håpet damen skulle overse dateringa. Men jeg fikk da pillene mine uten problem. Puh!
Nickeguri Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Takk for svar! Da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Du svarte meg visst akkurat mens jeg skrev selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå