Gjest Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Det er jaggu på tide det, og gjett om jeg gleder meg?! Noen som sa DiBtreff?! Jeg kommer! *vrooooom* (Bergen sa du? Ja det er greit det!)
Den du veit Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Håper du komme rmed et nytt innlegg om en uke slik at vi vet at om ca. 3 uker har du lappen.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Det kan jeg gjerne gjøre dersom det vil glede deg. Tror neppe det vil glede noen andre... Men JEG gleder meg skjønner du, nå som jeg snart er tobarnsmor og 25 år. Og jeg er litt fornøyd med at jeg endelig har greid å få ut fingeren og kommet meg helt hit. Spydige tøtte...
Poteto Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 så bra eg er nett kommen i gang. å angrer på at eg ikke begynnte før!!
Seriøst Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg forstår deg kjempe godt jeg, er faktisk i samme situasjon selv!! Bare at jeg er enda et år eldre enn deg.... ;-)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Hva er det liksom vi har somlet med?! *dunke seg i hodet* Ut og kjøre biiiiiil! Tenk så lett det blir bare det å dra på butikken! Jeg gleder meg VILT!
pandabjørn Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 tar det så kort tid å få lappen nå om dagen ca 4 uker?? med terori og kjøretimer, glattkjøring, langkjøring, mørkekjøring..bare lurer jeg
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Så fint at du fikk meldt dig på!! Har du fått dato for oppkjøring?? skal du kjøre opp i Drammen?
blittmamma07 Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 så kult for deg .... jeg har akkurat begynt selv. hvor lang tid har du brukt? siden forkurset? hvor mange kjøretimer og hvor mange penger? håper så inderlig det ikke blir for dyrt sjøh ...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Jøss, så du går over til "den andre siden"... ikke imponert akkurat. Det er best å være en av oss som går og sykler (vanlig sykkel). Hvorfor vil du ikke være en del av gruppa vår mer? Hmpf. Men for all del, kos deg i en sånn bil du! ha ha.
2gullklumper Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Forstår så godt at du gleder deg! Slik samfunnet er i dag, er man nesten avhengi av bil, spesiellt viss man bor utenfor byen!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 Gubben har kjøpt en fiiiin bil til meg:) En Landcruiser. Skinnseter og alt av ekstrautstyr. DIGG! Jeg begynner med trafikalt grunnkurs nå på tirsdag, får bekreftelse på oppkjøring til mandagen (og de sa at det var under 4 uker venting nå), må riktignok stå på teorien, men det satser jeg jo på at jeg gjør:p Hehe... Når det kommer til tid og penger så er det et 14 dagers intensivkurs jeg har meldt meg på, men uten grunnkurset. Så totalt skal jeg bruke omlag 4 uker på alt sammen, til den nette sum av 15400,- Da tror jeg at jeg svarte alle i ett;) Neeeei, vampyrbærta, sykkel har jeg ikke hatt siden jeg var tenåring, og siden alle veier herfra er enten velgid tunge vekk eller veldig tunge til tror jeg at bil er å foretrekke...
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 Men det tar jo tid å lære seg å kjøre...?
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 #19 Skrevet 23. februar 2008 Jeg gleder meg masse til du får lappen jeg:)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #20 Skrevet 23. februar 2008 Siklis da, jeg er fra Harryhovedstaden, at jeg ikke har lappen betyr slett ikke at jeg ikke har kjørt bil;) Hehe... Jeg eier jo forøvrig min 4 bil siden jeg var 19 nå, de har ikke bare stått til pynt;)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #21 Skrevet 23. februar 2008 Vi skal råne på stripa på Åmot;) Hihi... De trenger noenting mer snasent enn de jeg fortalte deg om på statoilen, fytti for noen greier... Har fremdeles enorm sympati med den Golfen ennå, kanskje den ikke var senka, bare hadde to sånne til inni?! Aldri godt å si:p
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. februar 2008 #22 Skrevet 23. februar 2008 Å!! Så gøy!!! Lykke til og kjør forsiktig! Lett å bli litt høy på pæra;-)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #23 Skrevet 23. februar 2008 Jasså, så du driver med ulovligheter? Sånt liker jeg ikke:) Jeg driver med lappen jeg og da :-P
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #24 Skrevet 23. februar 2008 Neida, ikke driver, drev. I mine yngre dager... Etter jeg passerte 21 har jeg kun kjørt lovlig, frem til 1 jan 06 hvor det ble påbudt med TG... Da har jeg kjørt pittelitt ulovlig igjen. (altså har jeg hatt med meg noen jeg har kunnet øvelseskjøre med etter jeg kom til fornuft...)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #25 Skrevet 23. februar 2008 Takk:) Skal prøve å forholde meg rolig;) Tror det skal gå bra, har ennå ikke kjørt nybilen og den er jo SVÆR... Litt skummelt det der. Også har jeg jo både pondus og unge som skal være med meg... Gruer meg sånnsett litt, stort ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå