Akki42 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 som meg? hadde bare vært artig å hørt om det er noen i samme situasjon som meg her:O)))
1963 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Hei Jeg er litt eldre enn deg :-) og har prøvd på nr to i vel tre år nå. Har hatt fire SA'er i denne perioden og prøver stadig igjen! Siste SA var i oktober -07. Jeg kommer til å fortsette å prøve en stund til. Jeg har testet meg, og har normal syklus og EL. Problemet mitt er at jeg mister. Får oppfølging av gyn. og kommer til å kontakte han så snart jeg blir gravid neste gang. Regner med jeg blir det... Evig opptimist :-) Du da? Har du prøvd lenge?
Akki42 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 Hei 1963 har prøvd i to år vi.har to jenter fra forige ekteskap .8 og 10 år-men med ny samboer og snart ektemann ville vi prøve igjen. hadde SA i januar og har vært gjennon første EL periode nå.så veldig spent.. ble litt overrasket ang SA.en siden jeg har hatt to fine svangerskap før. viste ikke at SA var så vanlig. men at jeg mistet er kanskje pga alder.men vet ikke hvor mange SA jeg klarer før vi gir opp...pga alderen er det vel snart for sent. Vi prøver som sagt om dagen,men prøver å ikke tenke så altfor mye på det.jobber,og begynt på jeger tprøvekurs og driver å tenker på bryllupet vårt så ejg har andre ting å tenke på og det tror jeg er fint.blir jeg gravid nå blir det en bonus.
Håper :-) Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Heia! Jeg er eldre enn deg, runder 44 i dette året :-) Fikk min først rett før jeg ble 42, og vi prøver på nr 2. Har hatt en SA. Lykke til.
Akki42 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Stilig det da:O)) ønsker deg mye lykke til
Akki42 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 mente at det var stilig at du prøvde i en alder av 44 år .ikke SA det er ikke noe stilig:O/
Aiax Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg også litt eldre enn deg, men en evig optimist ) Jeg fikk barn da jeg var 42, uten problem, men etter det har jeg mistet 3 (muligens 4) ganger. Det har tatt litt motet fra meg, men så lenge jeg har regelmessige sykluser og el-testene slår ut er det vel håp?! Jeg går også og får alternativ behandling, så jeg stresser nok litt rundt dette. Det blir ikke mer enn et par fosøk til, så gir vi oss. Det er litt sårt, men på et eller annet tidspunkt må vi jo "dra inn årene" når det gjelder "prosjekt bonusunge". Jeg håper inderlig vi lykkes før det. Riktig lykke til dere andre også!
Akki42 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Man bør vel stresse litt i vår alder eller? ønsker deg veldig mye lykke til .håper du /dere lykkes denne gangen også)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå