Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si tusen takk for hjelpen med litt dytting i ræva med å bestille barnevogn! hadde jeg ikkke ringt den dagen måtte jeg ha ventet i nesten 4 mnd!

TUSEN TAKK :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så bra da::):):)e jo kjempelang ventetid:) hva vogn ble d?

Skrevet

En city cerox 360 :) Og city bagen er svart,hvite prikker, samboern ble litt "irriter" pga at den ikke så så mandig ut :)

Skrevet

Det er ihvertfall kjempebra jeg kunne hjelpe til:)ser du har termin 3 dager etter meg...da får vi sikkert vognen noe lunde samtidig...:)

Skrevet

Håper det :) hadde egentlig termin den 26 juni i følge mensen, men akk! Ul sa 11 juli, så håper H*n kommer noe i midten :)

Skrevet

eg har 28 i følge mensen..men får bare g etter ul terminen.fikk dere ikke vite hva d blir? eller vil dere ikke?

Skrevet

først så ville vi ikke vite, men så ombestemte vi oss 2 timer føre Ul, prøvde alle triksene jeg hadde lært slik at babyen skulle være litt aktiv, men h*n lå med beina godt under haken med tommelen i munn. skal på 3D i uke 28 så får håpe vi får sett litt :) men har en anelse om jente!

Skrevet

Huffa...litt vanskelig baby dere har da:)

Min lå å sprikte og viftet stolt med utstyret:)så var ikkr vanskrlig å se at vi skulle få en liten gutt:)eg skal på 3d i uke 27:)Gleder meg som en unge:)

Skrevet

Nåååååh :) Så søtt :) Min er bare sjenert :) Men hold meg oppdater i svangerskapet ditt da, blir gøy dette :)

Skrevet

d e klart eg skal...samme må du:)spennende dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...