Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 den ser så fin ut og storejenten min har fått prøvesitte å så ut til å kooose seg i førersetet Jeg la ut bilde på profilen min hvis noen vil se.. da kan du også se lille nye nurket mitt på bare 1 uke også (Jeg blir litt sånn "vil vise frem.." humør av å nettopp å ha født)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Var bare et bilde jo.....? Fant ingen vogn og ingen baby, bare en søt jente i tlf:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/425526/offset/8 albumsidene mente jeg..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 En fra et merke som heter Jane (powertwin). Den er veldig nett for å være dobbel og foldes sammen veldig liten og flat. Den er veldig lett å kjøre og spesielt der hvor det er smalt og trange hjørner. Den er faktisk smalere enn den vognen jeg hadde til 1rst (en quinny) og veier 1kg mer uten barn i ca.12kg. Håper den lover opp til forventningene og alt skrytet jeg har hørt om den.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Å, var kjeeeeeeeeeempe fornøyd med vår. Det var med stort savn jeg solgte den vogna når eldste ikke ville sitte i vogn lenger. Elsket den=)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 det er godt å høre at du var så fornøyd. Håper på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå