S.J.E.F.E.N Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Snuppa mi har fått det for seg at man skal spise grøt på lørdager,vet dette er vanlig noen steder men har aldri vært noen tradisjon i vår familie. Lurer veldig på om de sier det i bhg eller no for hu er helt opphengt i at vi skal spise grøt på lørdager. Sist lørdag snek jeg meg unna med at vi ikke hadde melk,er ikke så glad i den her grøten jeg! Men idag sier hun at vi må på butikken snart å kjøpe melk.Kan vell ikke snike meg unna siden jeg lager no godt til meg og pappan etter at de er seng.Så blir nok grøt denne lørdagen også...
Poteto Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 er utroli mange som spiser grøt på lørdager.. vi har aldri hatt det. men sambo sin familie spiser det.. hehe.ja, er vell typisk lørdag med grøt. så er vell noen i barnehagen som har fortalt det..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 I så fall må "Bibelbelte" dekke hele Norge..
Tommage♀♂ Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Greie med noe lettvint som sitter i magen på lørdag=) Kan ikke frøkna få være med på kveldskosen da, så slipper du å lage grøt på dagen?
S.J.E.F.E.N Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 frøkna er så kveldstrøtt at hu begynner å spørre om å få legge seg før barnetv er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå