♥ McQueen♥ Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde en hest jeg måtte avlive 2 dager etter jeg kom fra klinikken med mini pga en skade i foten. Er nå klar som et egg for hest igjen!!! Noen flere som lider av hestegalskap?? Og hvilken gren holder dere på med? Jeg er bitt av travbasillen;)
augustmamma 07 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jo da! Jeg driver med hest. Trav som er det store her også. Har ei kaldblodshoppe som har rukket å bli 8 år. Du da?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 jeg har drevet med hest i 20 år men desverre så er det bom stopp.. tar nok lang tid før jeg kommer til å ri igjen.. jeg har glemt alt sammen og føler meg som en nybegynner tør ingenting lenger,hehe. drev med sprang og dressur (på hobby basis) .. ellers har jeg drevet med trav og galopp hester.. litt av hvert altså
♥ McQueen♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde en varmblods på 9 år. Savner han noe sinnsykt!! Starter hesten din noe? Hvem er hun etter?
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 jeg holdt på med hest i 11 år... savner det skikkelig, men har ikke råd nå som vi har fått en sønn!! jeg dreiv mest med sprang jeg da.. og litt dressur... har hatt tre forskjellige fjordinger:) og en hannovaraner på fòr!! =)
My little girl_ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Ja,hest her, varmblods, går mest i hobby-sprang,dressur;P men drevet litt med trav også..
mamma-til-4 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Hei igjen hestedamer:) Joda hest er det her også. Dvs det blir hestekjøp på meg i løpet av dette året. Har vært dressurrytter jeg,men vært borti det meste egentlig:) Det er mange hestefolk her inne,noe jeg fikk svar på for en stund tilbake:)))
My little girl_ Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Ja.stemmer det mamma-til 4 vi fikk vel nesten hundre svar?hihi..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Heisann:) Jeg driver med hest ja:) Driver bare på hobbybasis jeg da.. Skulle egentlig selge hesten min.. Eller dvs han er ute på prøve ennå. Men jeg har jo såååå lyst til å ha han igjen. Så jeg lurer nok på om ikke han kommer tilbake ja. Savner han jo såå fælt "lille" god gutten min:) Han er forøvrig en tung døl vallak for de som er interessert i å vite det:) Verdens skjønneste lille gutt ja:)
Vibbemor Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Er glad i hest ja! Har holdt på i 15 år. Drevet en del sprang på hobbybasis, nå går det mest i tur, men blir da litt sprang og dressur innimellom. Har en omskolert kaldblods x traver, og holder på å omskolere en varmblods nå. Men tiden strekker ikke til, og det går desverre utover lysta, så her blir det mest kos og småturer. Men er heldig å har hestene hjemme, så kan stikke ut så fort jeg får en liten mulighet. =)
ann-k 82 Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Artig at det er flere hestefolk her Driver selv med hest,travere. Har både trent og hatt travere opp gjennom tida. Har igjen ei varmblodshoppe som har blitt 13 år og pensjonist i år:) (familiehesten vår det nå)Akkurat "kvitta" meg med en blodser som ikke ville noe på bana(prøvde ham i 1,5 år) Han lever herrens glade dager som ridehest hos snille folk nå Ellers har jeg monte-lisens(travritt),det er kjempemoro Hadde også store planer om å ta kuskelisensen,men så ble jeg da gravid da,har en liten prins på 7 uker,hehe. Men kuskelisensen kommer nok senere:)
augustmamma 07 Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Hei igjen! Ja da, det er en aktiv traver jeg har. Hun hadde sin aller beste sesong i fjor, med 6 seiere på 16 starter ( en i V75), og en hel del andre trippel-plasseringer. Faktisk bare et løp uten premie. Det endte i en års-fortjeneste på 175000, og en pen rekord på 25,5ak. Hun er etter Alm Svarten.
Linnea&Julie Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Jeg driver også med hest har ei kaldblodshoppe som venter føll nå i april, det blir spennende! Den er etter Elding, og vi skal prøve med trav når den tid kommer! Blir morro! Gleder meg til å ri igjen, begynner å bli en stund siden..hadde vel min sisste tur da jeg var i uke 32!
My little girl_ Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Dere med travere, er det noen kjente hester dere har eller?
LilleVilleVilja Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har også hest, en dansk varmblodsvallak på 10 år. Egentlig spranghest, men har bare blitt brukt som kose og turhest siden sommeren. Tiden strekker ikke helt til lengre
lille krapyl=) Skrevet 25. februar 2008 #18 Skrevet 25. februar 2008 Elsker hestetråder! Det er så koselig! Jeg hadde en Hannoveraner hoppe i noen år før jeg måtte avlive henne i november. Primært dressur. Har i dag inngått avtale om å kjøpe en oldenburger hoppe som jeg rir nå for tiden =) Tar over den fra 1 mai, tror den har veldig potensiale=)
mamma-til-4 Skrevet 25. februar 2008 #19 Skrevet 25. februar 2008 Heldiggris du da jo:)))) Leter meg ihjel jeg:( Nesten alle hester jeg finner er jo i nord:(Lettere å dra til Danmark for meg da:) Blir fint med hest igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå