Gå til innhold

hmm burde jeg ringe lege eller noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet mange hater sånne spm, men er så usikker. Er 17 mnd på vei. har denne uken vært helt forferdelig sliten. skjønner ikke hvorfor for jeg har ikke gjort en dritt. Har hatt mye smerter i magen denne uken. Har hatt det hele veien egentlig men veldig ille nå. Og i tillegg har jeg siden onsdag hatt konstante kynnere. magen strammer seg hele tiden. forferdelig slitomt altså. Den roer seg jo ikke. Bare jeg går opp trappa så begynner det eller vasker klær. Selv om jeg slapper av så strammer magen seg også har jeg vondt.

Men liker ikke å ringe lege ol også kommer man inn også er det ikke noe. uff.

derfor lurer jeg på om dette kanskje bare er helt vanlig? å ha så masse kynnere. smerter og stram mage så og si hele dagen? for hvis det er det så får jeg bare slappe av videre=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm hvis du er 17mnd på vei så ville jeg ringt legen for lenge siden:)

Skrevet

om du er 17mnd på vei ville jeg helt klart ringt legen ja! hehe mener kansje uker?

Omdu er usikker så ring legen er bedre å ringe en gang for mye enn for lite

Skrevet

reine kynnara skal vel egentlig ikkje gjere vondt, berre vere ubehagelige. Og er du 17 veker på veg, så er det litt tidlig med så mykje kynnara. Trur du skal ta turen,eg. Så får du legen til å avgjere, og du slepp bekymringa:)

Skrevet

Håper du ikke er 17mnd på vei;-)

Synes du skal ringe lege, eller kanskje føden der du har fått plass. Høre med noen som er litt mer 'ekspert' på området om du skulle trenge en sjekk.

Jeg har selv vært plagt med mye kynnere i svagnerskapene, så det er ikke sikkert noe er galt, men kan være deilig å få sjekket å.

Skrevet

17 mnd ja. hehe.. nei er jo selvfølgelig 17 uke på vei.. er det mulig.. ja kanskje det er lurt. jeg går liksom å tenker hele tiden at jeg skal jo på ul om to uker.. men herregud så slitsomt det er nå. magen er konstant hard. var ikke sånn i forrige svngerskap altså. også tenker jeg jo på at jeg har jo ikke kommet så langt ennå. og at det kanskje ikke er bra?

Skrevet

Ring du, bare for å bli beroliget om ikke annet. Men kan ikke tenke meg at dem ikke tar deg inn på en sjekk.

Lykke til=)

Skrevet

Ville ringt legen el jm for en sjekk. Bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite=)

Skrevet

jeg ringte fødeavd nå.. tenkte det var greit å snakke med en jm bare for å høre om det er normalt. for hvis det var det så ville jeg bare latt det være..

hun sa at jeg burde fått dette sjekket siden jeg er jo bare 17 uker på vei.

så da fikk jeg beskjed om å ringe legevakten for å få de til å eventuelt sende meg inn. så da skal jeg dit halv 5. så får jeg nå se hva de sier og gjør da. sikkert ikke noe å bekymre seg over men. syntes så disse kynnerene tar litt mye av om dagen.. hehe

Skrevet

Dersom du er 17 mnd på vei ville jeg ringt dyrlegen, for det er vel bare elefanter som er svangre så lenge)

Lykke til hos legen!

(jeg hadde det forøvrig ikke helt ulikt en periode, når jeg var omlag 18 uker, men det gikk ganske fort over, varte en ukes tid)

Skrevet

hehe ja..

det er sikkery bare noe som går over. men da får jeg heller komme inn å vite at det gjør ikke noe, føle meg "dum" og dra hjem igjen. Jeg er så sikker på at det bare er tullete av meg og styre med dette. Men har drøyd hele uka og tenkt at det gir seg dette, men nå orker jeg ikke mer altså. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...