Heidi med to gutter + spire Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Var hos legen på tirsdag, og fikk beskjed om at det var luftveisinfeksjon, med på begynnende streptokokker. Hvis vi ble dårligere så var det nok streptokkoker. FIkk efedrin hostesaft til han, og cosylan til meg. (hoster så han brekker seg) Han har fått mere feber,( er ike noe høy) er slappere, og mere suttrete etter at vi var hos legen. "problemet " er nå at vi reiser til barcelona natt til mandag. Burde jeg ta han med til legevakten for en ny sjekk, eller tror dere det er unødendig? Han sover veldig dårlig på natten fordi han er så tett i nesen og hoster veldig.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Dersom dere reiser utenlands på mandag ville jeg dratt og fått han sjekket. Er han tett kan det være smertefullt for ham å fly...
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Dra til legavakta. Min "leveregel" er om eg er i tvil så kontakter eg lege.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 takk for svar:) Da ringer jeg og hører om vi kan få en time( lite lyst til å sitte der nede mere en vi må)
Sjokoladekaka Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 er luftvegane tette, så er ofte øyrene tette. Det kan bli ein smertefull flytur.Ville faktisk tenkt på å avlyse turen. Det kan muligens gå ved legeerklæring om at flytur er uaktuelt. Ta i alle fall ein tur til legen no. Min eldste fekk øyrebetennelse i syden, og vi fekk flynekt av legen til han var frisk...... så vi hadde ei veke ekstra "ferie" der. Tvangsferie som forsikringa dekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå