Gå til innhold

LONDON baby... London!! :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips og råd mottas med STOR TAKK!

Tenker på ting vi må se, gjøre, spisesteder osv

...og lure tips siden vi har med minien på 5mnd....

gjerne advarsler om hva vi IKKE bør også... :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp vært der. Advarer mot Camden marked som er 3 ganger så harry som gamle svinesund. Alle butikkene selger det samme rælet, som er en salig blanding av harry suvernirer, punkete og horete:) klær og sko, gothklær og klær i søramerikansk gatesanger med panfløyte stil. Ellers så er det nesten aldri heis på t banen, og vi priste oss lykkelig over å ha kjøpt en liten, lett trille. Måtte bæres opp trapper, men det gikk greit i rulletrappene med vår lille trille. Vi hadde en dag med deilig vårvær og en dag med bitende kulde og vind. jeg liker bruktbutikker og rett ved t banen på Notting hill ligger et stort utvalg av butikker, hvor man til og med fikk kjøpt brukte klær og sko fra Dior og Chanel + div andre kjente motehus.

Skrevet

ååå kjempe bra! vi ska ha med trille vi også.. orker ikke noe stor vogn i london hehe..

er selv veldig glad i bruktbutikker så skal lett ta en tur til notting hill der..:))

tusen takk igjen for tips :)

Skrevet

Er du der på lørdag, går du videre fra bruktbutikkene og nedover Portobello road. Ligger i samme område. Stort antikt og bruktmarked hver lørdag.

Skrevet

Her er en som har vært i London med 3 mnd gammel baby:

http://www.barnemix.no/ferie/london.php

Selv har jeg kun reist uten, men Oxford Street er ganske hektisk, så med vogn hadde jeg nok shoppet et annet sted.

Dere bør få med dere Covent Garden - her er mange koselige spistesteder og marked, London Eye kanskje, Big Ben, Madame Tussauds, Hamleys, den store lekebutikken

Shopping; Gap, Zara, Next, Uniqlo, Marks&Spencer

Skrevet

tusen takk for tips dere :))

Skrevet

Hvor skal du bo?

Hva er du interessert i?

Hva slags mat liker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...