Gå til innhold

bekkenløsning? når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det mest vanlig å få bekkenløsning? ser det er noen som har skrevet her inne på første trimester at de har det men jeg kan liksom ikke helt skjønne det siden det er såpass tidlig.. jeg trodde det var noe man fikk på slutten av 2. trimester? er førstegangs gravid så har ikke så god peiling..men det høres bare litt rart ut å få det såpass tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så vanlig med bekkenløsningsplager i første trimester for førstegangsgravide, men hvis du har vært gravid før og vært plaget med bekkenløsning da, så kommer det ofte tilbake tidlig i neste svangerskap har jeg hørt!

Skrevet

ok, da så.. synes bare d hørtes så utrolig ut. trodde dette kom når man begynte å få skikkelig mage osv;)

Skrevet

Bekkenløsning kan komme når som helst, jeg hadde det litt i første svangerskap og i andre ble jeg en del plaget, nå i siste som jeg dessverre mistet tidlig så merket jeg det med en gang. Det er jo hormoner som gjør at knoklene i bekkenet blir mere tøyelig, så det kan vel komme nårsomhelst ja.

Skrevet

Hvordan kjenner man at det er bekkenløsning? Hvor sitter smerten, og hvordan kjennes det ut? Er det verre når man er i bevegelse enn når man ligger/sitter?

Skrevet

Det har vært vondt for meg å gå og noen bevegelser med bena f.eks når man skyver ting med foten er ikke bra. Fikk beskjed av legen å holde likevekt på begge føtter når man står stille f.eks på jobben, og unngå skyve ting med foten. Også når man skal ut av senga sette seg opp få samlet bena før man reiser seg. Å gå mye var håpløst. Smerten sitter rundt i bekkenet og under, og nederst i ryggen på meg. Har aldri 100% blitt kvitt det, er 7 år siden sønnen min ble født nå. Men tar hensyn til meg selv på jobben og da går det fint;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...