S.J.E.F.E.N Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Mannen til vennina mi(skal separeres) var innom nå nettopp å skulle låne no verktøy av min mann som ikke er hjemme,jeg viste ikke hva det var og min kjære hadde glemt å legge det fram. Så jeg gikk ut for å låse opp kjelleren så han kunne finne det selv. Jeg har på meg en kul topp som mann ikke kan ha bh i, den er litt dristig og dere kan jo gjette hva som skjer med nipplene mine da jeg går ut i bare toppen, er jo ikke mange gradene ute. Så sier han: fyfaen å deilige pupper du har c..... ! jo takk sier jeg(bare glapp ut) Halloooo han er fremdeles gift med en av mine beste venniner og kamerat med min mann. Jeg hadde blitt dritsur om min mann sa slike ting til venninene mine da de var alene. Er jeg bare sær eller er det sånt man ikke gjør?
Sivalur Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Syntes det var litt på kanten ja... hadde blitt sur om min mann sa noe slikt til en venninne.
☆Anonymia☆ Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 oisann... hhadde nok følt det samme som deg.. syns ikke det passer seg i det hele tatt å si noe sånt til noen man er gode venner med,og attpåtil er gift med bestekompisen.. (selv om jeg nok,så rar som jeg er,hadde tatt til meg komplimentet og blitt LITTEPITTEGRANNE stolt ..)
Den du veit Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Obvious skrytetråd! Noen gjør det, andre gjør det ikke, det er en mangfoldig verden vi lever i vet du..
grå :) Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 ta det som et kompliment du er ikke alle som tenker før de lar noe glippe ut av kjeften
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Du har vel bare rett og slett skikkelig snasne pupper i den toppen da;) Hehe... Men ja, det er litt over kanten, ingen tvil om det!
wireless wife Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg klarer ikke unngå å lure på hvorfor en småbarnsmor går i en slik topp på en lørdan formiddag jeg. Er det ikke litt tidlig å starte festingen? Eller har du ikke skiftet siden i går kveld? Hehe
S.J.E.F.E.N Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2008 hehe, kan hende jeg forklarte den litt mer dristig enn den er men det er en helt vanlig topp med utringning går ofte i slike topper jeg, er min stil! synes ikke det gjør no å kle seg litt stilig selv om man er småbarnsmor jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå