BettyBoob Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 typen elsker hunder. vil ha to vorstehre. jeg har en sønn, vi prater om å få ett barn sammen om ikke altfor lenge. i tillegg vil jeg ha katter, er egentlig ikke en hundeperson, men elsker katter.... gud bedre, ser for meg litt av et kaos!!!! Kan noen si at det går helt fint? Please?!
Stratos med 3 barn Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Går så bra atte! Vi har barn, katter, hunder, kaniner og fisker vi - no problemo
mamma-til-4 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 hahaha!!!))) Det går SÅ fint atte:))) Her er det 4 unger,2 voksne,2 hunder,1 katt og et akvarium med fisker:))))Så vil vi ha en hest og en katt til når vi får kjøpt hus i år:))) Det går såååååå fint hahaha.....kaoset blir bare komplett:)))
BettyBoob Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 hehe, takk har gitt klar beskjed til typen at de hundene kommer til å være hans hovedansvar - han skal nemlig bruke dem til jakt osv.... kan sitte hjemme og kose meg med pusene jeg hva gjør dere når dere skal reise bort??
BettyBoob Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 skjønner at det er meg som er vant til å ha det litt stille og rolig rundt meg ja hehe!! ok, da skal jeg slutte å bekymre meg så fælt!!
BettyBoob Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2008 nei, ikke sant! Bye bye til ferier i utlandet liksom! haha!
mamma-til-4 Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Ang ferier så tar vi med bikkjene,katta bli endten hjemme eller på pensjonat.Fiskene (og event katten)blir matet av noen naboer /kjente som har dyr.Så gjør vi det samme for de når de skal på ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå