BitteLiten *har født* Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Og ja.. det er av akkurat samme grunn som alle andre her inne ..*snufs* Lille gulljenta har ikke så mye som snudd påseg idag. Har ikke kjent NOE som helst.... Men så lurer jeg så på om jeg skal vente til kvelden og se det an eller om jeg bør ringe nå liksom.... Hun pleier å være veldig aktiv om morningen, men ikke idag....... Hva skal jeg gjøre? Er mega redd nå!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Prøv med noe kaldt å drikke på styrten og dytt litt borti henne, får du ikke respons ringer du føden. Like greit å få det sjekket dersom du er bekymret. Det er jo ikke uvanlig at de blir roligere på slutten grunnet plassmangel, men man skal da likevel kjenne noe liv. Ta ikke sorgene på forskydd, mest sannsynlig står alt bra til. Lykke til
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 det har jo ikke gått så mange timer av dagen ennå,men skjønner jo at du er bekymret.Ta deg noe kaldt & drikke evt søtt (sjokolade) & spise.Legg deg ned på sofaen & slapp av litt & kjenn om frøkena rører litt på seg )...husk at de har sine rolige dager innimellom.Slik er det med tøtta mi oxo,hun kan være rolig i mange timer for så & sette igang et leven inni der
BitteLiten *har født* Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Nå har jeg spist 4 toffypopps kjeks og drukkket kaaaald saft.. men har ikke fått noe respons enda.... huff, er ikke noe kjekt det her:o( HI
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Har også hatt noen slike dager, går nok bra. Prøv å dytte litt borti henne som noen nevnte, pleier å funke her. Har sover nok bare godt ; ) Men dersom du ikke merker noe må du ikke nøle med å stikke innom føden, man SKAL være litt ekstra hønemor på slutten. Si fra hvordan det går da!
BitteLiten *har født* Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Huff... vet jo egentlig det. Jeg er andre gangs.... og med første var jeg vel 4 ganger på føden '+ fødsel... skikkelig engstelig da... Det har jeg ikke vært denne gangen, men jeg har en ekkel følelse nå Og blir veldig engstelig for om de bare fnyser av meg om jeg ringer nå*(
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 De fnyser ikke av deg.. Man skal ringe om man blir bekymret! Stol på instinktene dine du..
smuppemor Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Ring føden...absolutt d jeg ville gjort. Ikke tenk på hva andre vil si, bare gjør d! D kan jo godt være at alt er bra, men bedre å sjekke en gang for mye:)
Skrømti Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Hvordan har det gått med deg i dag da, BilleLiten venter jente? Huff, det er ikke noe kjekt når man får ekle følelser..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Håper det går bra...oppp
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Håper alt er bra! Snuppa mi var slik også, å da jeg kom på føden sprella ho som baaare juling:-)
9na-helt klar... Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Huff, blir litt bekymret! Håper alt står bra til!!!!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Håper alt er bra!!! Dytter litt...
BitteLiten *har født* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 24. februar 2008 Hei alle sammen. Tusen takk for all den gode støtten:oP Alt er vel med meg og den lille tulla. Det viste seg at det var nok bare jeg som var hønemor. Ungen hadde det helt supert inni der. BT og allt var helt som det skulle ) Vi var på KK og fikk det sjekket igår ettermiddag. UL og alt ) HI
zethaline Skrevet 24. februar 2008 #21 Skrevet 24. februar 2008 Håper det går bra med dere 2 og at ikke den ekle følelsen slo an.... Klem
lilleluna7 Skrevet 24. februar 2008 #22 Skrevet 24. februar 2008 Heisann! Det var jammen godt å høre! Nå kan du bare kose deg og slappe av :-) Ha en kjempefin søndag!
zethaline Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 Så bra,gjorde godt med tilbake mld ;-) Ha en fin dag;-)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 24. februar 2008 #24 Skrevet 24. februar 2008 Det var godt! Tenkte nå i morges at jeg måtte inn hit å sjekke at hvordan dette hadde gått ; ) En ekstra sjekk er alltid bra.
Mininni Skrevet 24. februar 2008 #25 Skrevet 24. februar 2008 Veldig godt å høre Lykke til med "innspurten" videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå