Gå til innhold

Vært hos dyrlengen med kattedroget, han tilbød kort prosess...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, nå har jeg klaget litt over disse fordømrade kattekrekene mine i det siste. Og det med rette føler jeg.

Gamlepus har nok en gang gått til frontalangrep på vesla, uprovosert og denne gangen hadde han skikkelig uflaks for jeg satt ved siden av og han greide å få kloret opp meg skikkelig også.

Så i dag har vi vært hos dyrlegen for å finne ut hva som feiler ham.

Dyrlegen sa det jo veldig greit, om du vil så er det kort prosess, han er jo gammel.

Men jeg bestemte meg for å la ham få en sjekk, en ormekur og litt sånt også ser vi det an, enn så lenge. Bedrer ikke ting seg så tror jeg nok det er på tide at han får gå, kan ikke ha en barnevond katt i hus når neste kommer:( (egentlig ikke nå heller, men foreløpig går det greit, jentungen vet å styre unna droget)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig det der! Har et par katte"jævler" selv. Den ene vet å flytte seg når guttungen kommer rasende, den andre derimot bare sitter der og tar i mot :/ Unger på 1 1/2 år er ikke BARE snille for å si det slik... Kanskje din katt burde vært utsatt for min unge, så hadde de kanskje lært ei lekse begge to :) Lykke til uansett! Får håpe katta har tatt hintet og blir fresk i huet ;)

Skrevet

Det som er så leit er at vesla er så glad i dyr og hun er (jeg er sjokket selv, bare så det er sagt) så uendelig snill med begge kattene våre. Hun bare koser, har aldri dratt dem i halen, ingenting.

Så den katten er virkelig mannevond. (han angriper meg også tidvis når han ikke får det som han vil, men jeg har liksom litt mer mulighet til å ta igjen)

Men du må gjerne låne ond katt så kan jeg låne dum katt;) Hehe...

Skrevet

En del katter blir gale når dem blir gamle. Hadde en sånn katt når heg var liten. Dråpen i havet for mamma og pappa var når katten kom i full fart(skulle anfalle meg det var klart) og satte seg med tennene i hælsenen min(au au au)

Mest sannsynlig kan det komme av at de begynner å se dårlig, får hjerneblødning eller liknende

Skrevet

Men dyrlegen fant ingenting galt i dag:(

Jeg skjønner ikke jeg. Han spr jo innimellom 8 ganger for dagen, han kan jo ikke være frisk da?

Og han har ikke pleid å gå til angrep sånn heller. Klaske til med labbene og sånn ja, men løpefart og hoppe?! (og han er en STOR pus)

*riste på hodet, skjønner ittno*

Får håpe han ikke blir som gamlekatten deres da bluberrypai:( Huff og huff...

Skrevet

sikker på at katta ikke er litt dement? er en del som går gjennom total personlighetsendring da de blir gamle. både mennesker og dyr.

Skrevet

Kanskje det er det!

Dement katte...

*fliiire*

Du har jo sett droget, kan ta seg ut om det går i spinn for den:p

Dyrlegen hilste så mye til 4 forresten, hun var lissonkjæreste med hans gamle hund nemlig:)

Skrevet

hehe skal overbringe hilsenen da hun kommer tilbake:) hun er ute og lufter moa og gubben nå. koser seg ute i finværet.

Skrevet

Kan tenke meg at det er hun som lufter dem ja;) Hehe...

Hadde de en fin tur?

*søte familien til Grå*

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Så kipt da, her er det totalt motsatt!

Vå nydelige skogskatt på 2 år er verdens snilleste mot jenta vår:-)

Selv om jenta vår har dratt den i halen stakkars så har hun aldri gjort noe igjen...så jeg har lært jenta vår til og være snill med pus:-)

Rart det med katter, de er veldig forsjellige...heldigvis har vi verdens snilleste katt...hun har aldri frest mot noen!!

Håper det går bedre med pusen deres, hvis ikke er nok det beste at den for hvile.........

Skrevet

Vi har jo flere katter, men denne er noe spesielt for han som eier den...

(er brutterns katte, har utbrodert på krangle siden nok bare måtte mase litt:p)

Men vi håper han blir frisk nå, hvis ikke har vi en ting igjen å prøve og dersom det ikke funker så blir det natta på gamlingen:)

Skogskatt er herlig, bruker du henne på utstilling eller til avl? Rasekatter er moro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...