LandsyLovepump Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Startet med at vannet gikk i 3 tiden på natta 19 januar, dro inn til sykehuset men fikk beskjed om å dra hjem igjen for jordmora trodde ikke på meg, sykt. Så dro vi hjem da, da kjente litt smerter å sånn. kom hjem, la meg i senga å riene kom regelmessie, tok tiden på dem å fant ut nå er det på tide å dra igjen. Dro inn igjen kl 4.30, fikk på med ctg å litt sånn, ble undersøkt å jeg ble lagt inn. De trilla meg på et rom å der lå jeg da, men smerter som bare det. kl 11.30 så ringte jeg på jordmora for da begynte jeg å presse, ble trilla inn på føden å da startet alvoret, fy fader assa. Pressa som en gaaaal. klarte meg uten bedøvelse da heldigvis. å klokken 12.15 så min lille engel dagenslys. Liten gutt på 2926gram og 46 cm lang med masse svart hår på hode Fødselen gikk egentlig overraskende bra, det var egentle ikke så ille som jeg har trodd, men klart, det var ikke godt nei så nå koser jeg meg dagen lang med min lille hjerteknuser
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Gratulere så mye! kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå