sannamin* Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Søstra mi og moren min vil gjerne passe datteren vår når jeg skal sove etter nattevakt. (til senhøsten). Jeg vil jo gjerne at de skal få litt for det. Snakk om ca fra 07- 15/16 tiden og det er snakk om 5 dager på 4 uker. Hva er "passe" å gi dem syns dere??
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Siden det er familie ville jeg blitt enig med dem om noe. Ikke sikkert de vil ha penger for det, men kanskje gi dem noe annet hyggelig? Spabesøk?
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Betale moren din for å passe barnebarnet? Det er litt merkelig... Men kanskje du kan kjøpe noe hyggelig til søsteren din, evt. ta de med ut og spise...
sannamin* Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 jo jeg ser den.. Kanskje jeg skal ta dem med ut på noe ja, eller overraske dem med et eller annet...Når det blir fast barnepass syns jeg de skal allefall få noe..men..ikke mye! tross alt barnebarn og tantebarn..jeg får finne på noe lurt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå