Gå til innhold

Påsken! Reiser dere bort?


Mooncake

Anbefalte innlegg

Vi diskuterer om vi skal reise på fjellet i Påsken, 3 uker før termin. Jeg er usikker. Regner ikke med å være aktiv, da jeg har BL, men reise på besøk. De har sofa der også og sambo kan kose seg ute med førstemann ;)

Har termin 10 april, forrige fødsel var en rakett.

Er det andre som dropper fjellturen i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blir hjemme...bor 5 min gange fra sykehuset og merker at jeg blir mer rolig ift å vite at det ikke er lange veien . har termin 12.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir hjemme,men reiser på småturer i området!:D Bor langs kysten og ser for meg stor mage og grilling av pølser!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Samboeren min og jeg har pratet om det og jeg har bestemt meg for å bli hjemme i påsken.Sliter med bekkenløsning,og på hytta er det køyesenger fra helvete.Har vært på hytta i vinterferien og kom hjem i dag,så jeg fikk testet senga ganske greit nå.Den ene natta sov jeg vel totalt i 4 timer,herlig.Og jeg blir vel ikke noe mindre før den tid,og da orker jeg ikke tanken på å sove dårlig i dårlig seng.Gikk på ski nå på hytta(riktignok ikke den lengste turen)og det gikk overraskende bra:-)

Lykke til til dere som skal på fjellet i påsken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi blir hjemme, men det er nok heller pga mine studier (som man aldri får fri fra...) og ikke pga redsel for at noe skal skje.. uansett ville nok jeg holdt meg unna ski og sånt. var på hytte for 2 uker siden og var på hytta hele dagen alene mens de andre var i bakken:P dritartig:P

 

dere får kose dere på tur:) husk at det er jo folk som BOR ute i distriktene som også er gravide og føder, og de klarer det jo somregel de og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hjemme med minstemann, resten av familien skal være noen dager på hytta. Lillebror og jeg skal bare kose oss og gjøre det vi har lyst til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, litt sørgelig. Første påsken min uten å være på hytta... Snufs...

Men som dere andre sier, da er det ca 4 uker igjen, og en vet jo aldri.

I tillegg er det skikkelig utedo, hvor vi må gå ca 20 m, og på sørlandet vet man aldri hvordan været blir...

 

Kommer til å savne det helt utrolig, så det spørs om jeg holder ut =)

 

Men påske kan være koselig hjemme også.... men bare denne ene gangen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har ikke lyst til å reise NOEN steder - hadde vel gjerne gått greit, men jeg føler litt for å gå i hi, jeg. Har termin 14. april, så fødselspermisjonen begynner påskemandag og med bare tre uker igjen til termin syns jeg det er litt seint å være på ski. For ikke å snakke om langt unna sykehus.

 

Men nå har vi også hatt mange påsker hjemme i byen før, vi, så det er ikke så uvanlig for oss å bli i byen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle aller helst vært på fjellet og kanskje sklidd en liten tur på ski i ei flat løype bare for å få hilst på snø og sol. Har imidlertid risikosvangerskap - så selv om terminen ikke er før 25.4, så får det bli hjemme og nærområdet for oss.

Orker ikke tanken på å skulle forholde meg til enda et sykehus og dessuten kan det jo hende at de velger å ta ut babyen før termin... bare dumt å planlegge noe (det har jeg brent meg på maaaange ganger de siste mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å være litt på hytta. Kan kjøre til døra og under en time til nærmeste sykehus. Jeg sliter med bekkenløsning så kommer til å holde meg inne. Ellers strever mannen med å bli ferdi med oppussing hjemme så spørs om han tar seg fri for å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi blir hjemme i år, vi pleier ikke å dra på fjellet men drar som regel på besøk til familien min, men i år blir vi nok hjemme eller tar en liten tur til Østfold og besøker noen venner. Eller blir hjemme å koser oss bare oss to før vi blir tre :)

 

Familien min bor 7-8 timer unna med bil og jeg har sån bekkenløsning så det er helt umulig, sen har jeg ingen lyst å føde der heller og måtte kjøre med en nyfødd så langt hjem, man vet jo aldri ;) Har termin 15 april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin den 4.april, men skal ha KS den 25 mars. Tar ingen kjanser på hyttetur i år,nei. Rask fødtsel sist, så greit å holde seg rundt "teltene" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9.april og droppar påskeferien i år. Satsar heller på dagsturar i nærområdet viss formen tilseier det. Dessutan skal det bli godt å få nokre dagar heime saman med sambo og få vaska og laga klart til den lille sjølv om det enno kan gå nokre veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...