wireless wife Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Snuppa mi våknet 09.45 i morgest. Eller formiddag om du vil. Hun er 14 mnd, og la seg kl 19.30. HAHAHA!!! Mååte bare skryte litt av hvor heldig jeg er som har så herlig en datter. Skiller på ukedager og helg og greier. "Mamma vil sikkert sove litt lenge, så da gjør vi det". hehe.
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Min sov til over 11 i dag, HA HA HA! Men min skiller ikke på ukedager og helg, vi pleier alltid å ligge lenge om morgenen;)
wireless wife Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 Oi! Hvordan kommer du deg på skole/jobb da? Eller er han så liten at du har permisjon enda? Hvor gammel er han? Utrolig deilig med unger som sover lenge. Snuppe sov lenge da hun var mindre også, men da var hun våken for pupp et par ganger iløpet av natten. Nå snakker vi uten oppvåkning her, og der er SÅÅÅ deilig! Når legger han seg om kvelden da? KOOOOOS med lange morgener, ikke sant? Hehe
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Han er 15mnd. og jeg er svært sjelden på skolen. Dropper forelesninger og slikt og leser heller hjemme:) Kjempe deilig med lange morgener, jeg fungerer ikke tidlig, men det gjør heldigvis ikke Nikolai heller:)
skorpion-74 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Sov godt... Her i gården er står vi opp tre timer før dere!!!
wireless wife Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Haha. Det høres akkurat ut som oss Kozy. Jeg har ikke fått med meg en pøkk på skolen, og har knapt vært på noen forelesninger. Planen er å lese hjemmefra, men så lenge snella er her så blir det ikke noe serlig lesing. Åpner jeg en bok eller PC'en så er hun dær for å hjelpe til... Men men. Det ordner seg nok. Nå skal vi i gang med stasjonsundervisning fra mandag av og deretter praksis, så nå blir det dagmamma og tidlig opp istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå